четвъртък, 1 декември 2011 г.

Коледна Книжка-звезда и Картичка с Изненада



Отдавна исках да направя тази книжка-звезда. Още от момента, в който се сдобих с 1-вото си крафтърско списание, на чиято корица за пръв път я видях.
То е също толкова сантиментално, колкото и сегашният повод да я направя, а именно "Забавлятелството Мър-Мяу", което започнахме със Злати с много любов и ентусиазъм.
Темата този месец е Коледна и се надявам, че много ще й се зарадвате. Ще стане чуден коледен купон! :)













Връзка

Докато не съм забравила - ще включа книжката в 1-вото Хоби Предизвикателство, с тема "Тиха Нощ, Свята Нощ!"



За любопитковците как се прави книжката-звезда - Ето Урочe:





И накрая, тъй като днес е Четвъртък, а по традиция в този ден излиза ново-новеничко Елшово предизвикателство, затова ще Ви покажа и моето вдъхновение там. :)
Вели ни предизвиква този път и ще правим Картички с изненада. :)



Аз мушнах в моята картичка една Мура Трио (нищо, че едва се вижда през дупчицата):)
Милото много ги обича и напоследък ги унищожава светкавично. И понеже поради тази причина запасите от сладки работи в къщи бързо, бързо свършват, го закачах, че ще направя именно такава картичка, за да му запазя поне една вафла до Коледа. (хи-хи)

Айде банда, запретвайте ръкави, а от мен Гуш и Весел ден!:)

16 коментара:

  1. И както се каза...ще ми се тунквате, а?!

    Аз разбира се (ти не се съмняваш) безцеремонно ще ти открадна идеята за книжката-звездичка и ще си направя моя си...някой ден ;-)

    А за ФаФлата - ще я оставим за мъж ти, аз си падам по мини мури ;-)

    Ай чао!

    ОтговорИзтриване
  2. Гери, отново много красота в блога ти! Този път обаче си я и подсладила! И двете ти произведения са невероятни!

    ОтговорИзтриване
  3. Гери, мога само да кажа: Якоооо! :)))
    Гуш!

    ОтговорИзтриване
  4. Beautiful!!thanks for sharing tutorial!
    Nati from Brazil
    http://natiquill.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  5. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  6. Страхотни неща си направила, Гери. Много ми харесва книжката - звезда.
    Извинявай, аз писах първо през Картичкофурии и го изтрих.

    ОтговорИзтриване
  7. Аз пак съм тук! Този път обаче те каня в моя блог, защото:
    За теб наградка имам аз
    в този тъмен зимен час!
    Давам ти я от сърце,
    за да озари с усмивка твоето лице!

    Хич не съм добра в стихоплетстването като теб, но поне опитах малко по-разчупена покана!

    ОтговорИзтриване
  8. Само ще кажа - съвършена картичкоизненада! А за звездата ....просто думи нямам, гледах, няколко пъти - Гери си е Гери, това е! Харесват ми страшно и двете !Така ми се иска един ден и аз да мога да сложа по картичките си повече дизайнерски хартии, но все не се получава!
    Поздрави и прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  9. Гери, Гери....

    И сега да си призная аз -
    остави ме без капчица "хранителна култура".
    В този късен и среднощен час
    преравям шкафа за поне едничка "Мура".

    "Зазвучаха" ми тези рими и реших да ти ги драсна ....Но е истина - отивам да търся "Мура".....

    ОтговорИзтриване
  10. Гери, ти си УНИКАЛНА, но и твоите творения са велико вдъхновение.
    Ще се радвам да надникнеш в моето местенце скромно, за да си намериш там, с възхищение огромно,
    скромна, малка от сърце весела наградка..
    Ще се радвам, ако тя, стори ти се сладка :)
    А пък Мура-трио виждам, сторила е чудеса..
    Аз и три такива Мури даже да изям,
    пак едва ли резултата ще е наполовина същи,
    но..все пак ме изкуши- утре Мура да си взема в къщи..
    Благодарности големи, от мене, за това, че включи този истински разкош в Хоби Предизвикателство №1 "Тиха нощ- Свята нощ"

    ОтговорИзтриване
  11. Гери, невероятни творения!
    Заповядай при мен за наградка!

    ОтговорИзтриване
  12. Еееее, Гери, Гери....не стига, че ни вдъхновяваш картичкотворително, но и стихоплетно .....Направо вече е голям кеф около теб - ето сега и Щурчо го удари на поезия! И то каква !!!!!! Тази Мура върши чудеса - или ти по-точно!
    Всъщност ....ти сложи един нов щрих в блогопространството и аз и затова ти се кефя толкова ! Заповядай при мен за наградка - толкова много заслужаваш!

    ОтговорИзтриване
  13. Гери, аз също отдавна се каня да направя такъв албум звезда, но ще е някой друг път- сега ще се наслаждавам на твоята. Наистина ПРЕКРАСНА!!!!

    ОтговорИзтриване
  14. Много е хубава! Благодаря за урока, запали ме да направя и аз.

    ОтговорИзтриване

Няма по-голяма награда от това да знаеш, че това, което си направил е било оценено от някого! Отрицателните оценки ми помагат да стана по-добра, а положителните ми дават увереността, че вървя в правилната посока. Благодаря ви, другарчета!

LinkWithin

Може да харесате и нещичко от: