понеделник, 12 декември 2011 г.

Звънчета с Медени Гласчета

След вчерашната ожесточена битка с облика на блога, чийто резултат завърши с щастливото 1:0 за мен, ред е да си покажа и камбанката, че ей сега ще дойде четвъртък и ще свърши Елшовото предизвикателство.

Под секрет да Ви кажа, че това беше един от нерезлизираните проекти за "Предай Нататък". Бях взела 7 такива дървени шаблончета с формата на камбанки, за да ги превърна в коледни украшения за елха, но след като идеята за подаръчетата претърпя метаморфоза, украсена стоеше само тази 1-вата. Добре че преди 2 седмици на гости ми дойде една приятелка, за която вече подозирам, че е дигизирано джудже на Дядо Коледа, и една вечер с дружни усилия декорирахме останалите камбанки. :)

Всички те, заедно с десетина коледни играчки и също толкова украсени свещи(които така и не снимах) ще бъдат моят принос за Благотворителния базар на Движение на Българските Майки, който ще се проведе от 17-ти декември, в рамките на една седмица в City Center (гр. София).

Всички неща на базара са направени с любов от много и все талантливи дами, а какво по-ценно да се сдобиете с нещо ръчно изработено или пък да подарите такова на някой обичан от вас човек!







Пожелавам Ви една наистина страхотна седмица! 

11 коментара:

  1. Гери, да ти кажа, че ожесточената битка според мен е завършила с повече от 1:0 за теб! Прекрасна визия! А камбанките са просто невероятни! Да не говорим за играчките! Като горда притежателка вече на твоя такава, за която още веднъж много, много ти благодаря, мога да кажа, че са СТРА-ХОТ-НИ и сууупер мекички и красивички, и просто са невероятни! И гледайки твоите камбанки май за пореден път ще ме вдъхновиш да си декорирам моята дървена, която си стои самоооооооотно, самотно в една кутия! Ако успея ще се хваля!

    ОтговорИзтриване
  2. Гериииии, приказни са! Ама невероятни са, наистина!

    ОтговорИзтриване
  3. Strahotni zvancheta, Geri. Napravo surersko sladurski.

    ОтговорИзтриване
  4. Коледната ти визия мнооого ме кефи, публикуваните хубавини - също (играчките са върха)!
    Май трябва да премина курс за блоговизия - все не мога да си я докарам както ми се ще... приемаш ли ученици?

    ОтговорИзтриване
  5. Много празнична и весела премяна си му облякла на твоя блог, Гери. Супер сладки неща си подготвила за базара. :)

    ОтговорИзтриване
  6. Гери,ти си вълшебница!Как е възможно всичко,до което се докоснеш да е толковаааааааа Красиво,поздрав и новата дрешка на блога ти е прекрасна,много ме зареждаш да знаеш,благодаря ти :)

    ОтговорИзтриване
  7. Много красиви камбанки - толкова зареждащи,позитивни и толкова топли. Кой не би искал да притежава едно такова малко бижу :) А борбата за новата визия на блога си е струвала, внася прекрасно настроение.

    ОтговорИзтриване
  8. Чудесни, весели, креативни, носещи усмивка и добро настроение! Много ми бе приятно тук!

    ОтговорИзтриване
  9. Гери, аз съм ти фен. Ти наистина си фея!

    ОтговорИзтриване

Няма по-голяма награда от това да знаеш, че това, което си направил е било оценено от някого! Отрицателните оценки ми помагат да стана по-добра, а положителните ми дават увереността, че вървя в правилната посока. Благодаря ви, другарчета!

LinkWithin

Може да харесате и нещичко от: