петък, 30 декември 2011 г.

Пенсионерско

Споко, не съм чак толкова дъртичка, ама то с тия постоянни промени в закона и увеличаване на възрастта за пенсиониране, човек взема да се чуди какво да прави. :) Та и аз така - Викам си: "2 години при Елшите, време е да дам път на младите!" :) Пък и както казват мъдрите хора - "Нова Година - Нов Късмет". 

Как неусетно се изтърколи това време само, а? То всъщност аз съм си същински дизайнер-ветеран - щото по чужбинско, периодите за дезайнери са 3 или 6 месеца. 

Освен туй сега вече и аз ще мога да се боричкам за страхотните им награди. :) До сега можех само лакомо да се облизвам отстрани. Хи-хи :)

Много ми беше вълнуващо да съм част от Екипа на "Двете Елши", да Ви предизвикваме, вдъхновяваме, че и себе си барабар с вас. :) Всичките са големи пичове, не че е нещо, което не знаете, и съм убедена, че са Ви замислили много нови изненади през 2012! 

Ей го и момента с благодарностите, нали не смятахте, че ще пропусна. :) Искам да благодаря специално на Елшовият тандем - Рали и Ем и на двете други Елшови клончета - Светлето и Злати, за всички усмивки, за сплотения екип, за отдадеността, разбирането и най-вече приятелството!:)

И за финал тъй както сме на пенсионерска тема - един виц - да се похилите и вие:


Някаква баба за пръв път трябва да напише чек. Стои в банката и се чуди какво да прави. Чиновникът й казва:
- Само се подпиши отдолу.
- Как да се подпиша?
- Ами както се подписваш като пишеш писма примерно.
Бабата усърдно изписва:
"Целувам ви всички. Баба" 



13 коментара:

  1. Ще липсваш много при Елшите, но пък по-важното е, че няма да се пенсионираш от картичкоправенето, та ще те виждаме често, надявам се. :)
    Гери, целувки и от мен.
    Маги :)))

    ОтговорИзтриване
  2. Честито пенсиониране!;-) Незнам коя категория труд си била, ама с този стаж каква ти пенсия?:-) Харесвам много произведенията ти и с радост те привествам за новото начало. Успех от тук нататък и весели празници от мен!
    Прегръдки
    Доника

    ОтговорИзтриване
  3. Хей ,какво ти пенсиониране,ти сега започваш,ние да му мислим ;).Гери,неуморна фурия такава,с радост изпълваща постовете си,запази това чуство за хумор и продължавай да ни изненадваш.Всичко до което се докоснеш е прекрасно,вълшебнице!Весело посрещане на Новата година!

    ОтговорИзтриване
  4. Маги, ще се навъртам наоколо, няма отърване хихи:) Цун!

    Дони, гледай с какви яки емоции се запасявам за старини покрай вас, тъй че храна за душата винаги ще се намери :) Гуш и от мен!

    Иве, благодарско! :) Ще го давам по-лежерно вече аз, че старост-нерадост хахаха :) Усмих!

    ОтговорИзтриване
  5. Ама много ще ми липсват веселите сладурски картички, с които ни предизвикваше в предизвикателствата на 2-те елши! Но пък ти пожелавам успех в новите начинания през новата година! Гушки и цунки (както обича да казва моята дъщеричка)!

    ОтговорИзтриване
  6. Гери сигурна съм че Елшовото семейство няма да го оставиш скоро :))) Желая ти успех през новата година и продължавай да ни радваш и вдъхновяваш! Гуш и от мен!

    ОтговорИзтриване
  7. Тайничко се надявах да си останеш доживотно на този пост! Сега само ще въздъхна:" Сбогом предизвикателства!Гери идва с голямата метла! "
    Винаги успешно си ме вдъхновявала, но да се опитвам да се конкурирам с теб - няма да ми стигнат силиците! Дали да не взема и аз да се пенсионирам докато е още време за друго хоби????Хихихихихи.............
    Гери, желая ти една още по- успешна Нова година, изпълнена с много нови проекти не само в хоби, но и семеен план и достатъчно време да ги осъществиш, а тези които си започнала - да ги довършиш и усъвършенстваш!!! Поздрави и усмивки от мен!

    ОтговорИзтриване
  8. :) ще липсваш:) успешна нова година от мен, много усмивки и сбъднати мечти около теб :)

    ОтговорИзтриване
  9. Чъ Нъ Гъ! Желая ти да си щастлива!

    ОтговорИзтриване
  10. Геринка, няма да ти честитя пенсионирането, да знаеш! И не за друго, а защото ще ми липсват твоите вдъхновения при Двете елши! Не успявах да се включвам толкова често, колкото ми се искаше, но пък се наслаждавах на творенията ти! И понякога, макар и със закъснение, реализирах някой и друг проект! Както и да е! Щом така си решила нека да бъде за хубаво! Пожелавам ти много успех по пътя, по който си решила да вървиш! Прегръдки и целувки!

    ОтговорИзтриване
  11. Гери, ти си знаеш..Друго си е човек да си получава пенсийката и..пак да поработва, аааа...хитруша си тиии :):):)
    Шегата на страна с риск да звучи сантиментално- и на мен ще ми липсват твоите вдъхновения при Елшите (успокоява ме мисълта,че на тях ще им липсват повече - съвсем като Нане и Вуте), но..и мен като kenli повече ме притеснява,че ще трябва да се конкурираме при Елшите с теб - такъв сериозен състезател...хм..направо се замислям за пенсиониране и аз :)
    И..сега съвсем сериозно (не,че това покрай твоето заразително чувство за хумор е съвсем възможно) - пожелавам ти много успех в новите начинания. Изобщо не се съмнявам,че ще е така и знам,че всичко, от което ще имаш нужда е повече време и здраве, за да ни вдъхновяваш, изненадваш, разсмиваш и радваш в новите забавлятелства, които са наистина прекрасни! УСПЕХ и..ЧЕСТИТА НОВА ГОДИНА (май с това се почваше..)

    ОтговорИзтриване
  12. Гери, честита Нова година! Пожелавам ти здраве и безкрайно щастие, същото което искам и за себе си! И на мен ще ми липсват вдъхновенията ти при Елшите, но пък ще следя блога ти, така че пак ще ме вдъхновяваш. И да знаеш, изобщо не се сърдя, че ми каза коя е "най-яката" ми Коледна картичка, напротив искам да ти благодаря!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  13. Честита нова година, разбойнице! Пожелавам ти много предизвикателства през новата година, много вдъхновение, което да изпълва дните и нощите ти ;) и достатъчно приятели, с които да споделяш и веселите, и тъжните мигове! Гуш!

    ОтговорИзтриване

Няма по-голяма награда от това да знаеш, че това, което си направил е било оценено от някого! Отрицателните оценки ми помагат да стана по-добра, а положителните ми дават увереността, че вървя в правилната посока. Благодаря ви, другарчета!

LinkWithin

Може да харесате и нещичко от: