четвъртък, 22 декември 2011 г.

Щастливи Празници, симпатяги!

Не знам дали има предКоледна депресия, ама имам чувството, че последните дни нещо хич не ми се пише тук. То всъщност не е депресия, ми думичките ми и те са запразнили или просто са се скрили на топло, пред вид студът навън. Добрата новина е, че ще си имаме снежна Коледа! :) Разбира се и тази година по традиция Коледните картички, които направих - няма да стигнат. Затова се успокоявам с мисълта, че ще се постарая да се реванширам за предстоящите празници през следващата година. :) 

Искам тази картичка да е поздрав за всички, които надничаха при мен през изминалата година! Да знаете, че ми топлите душата! А коментарите Ви винаги са ми били скъпи и всеки път ги чакам с нетърпение и трепет! Много съм щастлива, че именно Blogger е причината да намеря много нови приятели, да се запозная с такива сладурани като вас и да обменяме идеи и опит! Обичам Вииииии! 

Нека тези светли празници Ви донесат много топлина в сърцата, обкръжение от близки и обични хора, много щастливи емоции и... разбира се Добрия Старец да Ви донесе това, което най-много желаете! :) 

Голямо ГУШ от мен:) 

17 коментара:

  1. Весели празници и на тебе, Слънчице !!!
    Много , много любов , здраве и щастие да ти донесе Новата година , да си все така усмихната , обичлива и да продължаваш да ни радваш с красотите си !!!
    Целувки !

    ОтговорИзтриване
  2. Весели празници, мила Гери! Благодаря ти, че носиш толкова свежест, пъстрота и добрина с всичко, което правиш, и което носиш в сърцето си!

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесен поздрав! Голямо 10Х! Дай малко свобода на душичката ти и не се притеснявай за публикациите :) Ще те дочакаме след творческата ваканция :) Много хубави празници, много апетитни изкушения и пречудесни подаръци ти пожелавам!

    ОтговорИзтриване
  4. Герииии, страхотна е тази хубавица... невероятен печат, а оцветен по този начин е още красив! Много готина, мнооогоооооо :))))

    ОтговорИзтриване
  5. И аз те обичам! Весели празници, миличка!

    ОтговорИзтриване
  6. Чудесна картичка в коледни багри! Толкова танцувално ми стана като я видях! Весели празници и на теб, Гери и много сбъднати и подарени мечти!

    ОтговорИзтриване
  7. Чудесна картичка с прекрасни пожелания! Весели празници и много сбъднати мечти!

    ОтговорИзтриване
  8. Гери, чудесни пожелания, които си ни поднесла по толкова красив начин! Картичката е много, много хубава! И е едно от ободряващите ме неща, които напоследък са ми особено необходими! Не знам дали е коледна депресия, но определено имам чувството, че на моменти губя настроение, за творческо вдъхновение въобще няма да споменавам! Благодаря ти! И аз те обичам! И всеки ден се сещам за теб, защото чудното сърчице, което ми подари краси работното ми място и всеки път ме надъхва поне нещо мъничко да направя! Весели празници и на теб пожелавам!

    ОтговорИзтриване
  9. Гери, весели празници и на теб! Много здраве и щастие за теб и семейството ти и нека празниците ти донесат най-хубавия и желан подарък за теб! :)
    Целувки

    ОтговорИзтриване
  10. Гери мила картичката е невероятно красива:)))Весели празници и на теб:))Нека дядо Коледа ти донесе онова,от което имаш нужда:)))
    Гушки:)))

    ОтговорИзтриване
  11. Поздрави и от мен за празниците Гери, картичката е невероятна както винаги :))

    ОтговорИзтриване
  12. Разкошна картичка!
    Весели празници и на вас!
    Нека дядо Коледа да ти донесе това, което най-много желаеш!

    ОтговорИзтриване
  13. Много Ви благодаря, сладурки! Нека домовете Ви са изпълнени с радостен смях и много топлина!:)

    ОтговорИзтриване
  14. Честита Коледа, Гери! Много здраве и късмет на теб и цялото ти семейство!
    Картичката ти е прекрасна!
    Ани

    ОтговорИзтриване
  15. Честта Коледа, Гери!
    Пожелавам ти здраве, здраве и пак здраве....Всичко останало е под твоя опека, ти сама можеш да си го сътвориш!
    Ти не знам дали имаш муза, но за мен, а както виждам не само ....ти си музата! Така че, стягай се - ние чакаме твоите красотийки!
    Обичам те, Слънчевке и силно те прегръщам!

    ОтговорИзтриване
  16. От картичката струи такова коледно настроение, че няма нужда от думи! Щастливо посрещане на Нова Година!

    ОтговорИзтриване
  17. от къде взимате рисунките на момичета

    ОтговорИзтриване

Няма по-голяма награда от това да знаеш, че това, което си направил е било оценено от някого! Отрицателните оценки ми помагат да стана по-добра, а положителните ми дават увереността, че вървя в правилната посока. Благодаря ви, другарчета!

LinkWithin

Може да харесате и нещичко от: