петък, 16 декември 2011 г.

Закърпено:)

Викам си, да разнообразя малко, че от известно време все коледни картички показвам, а пък тази дето ще ви споделя днес я правих отдавна, отдавна и все не идваше ред да я покажа. Не е от най-впечатляващите ми проекти, но пък идеята за нея има замисъл, който ако не Ви го кажа, няма сигурно да му обърнете внимание. :) Цялостната концепция, когато я правих беше да прилича на Пачуърк, защото специалната й получателка се занимава именно с това. Освен това е супер позитивен, лъчезарен и сърдечен човек и нямаше как да не се спра на тези шарени цветове. :) 



Много се радвам като наминавате насам и Ви пожелавам един страхотен предколеден уикенд!:)

11 коментара:

  1. Гери, чудесна е - много весела, позитивна и носеща добро настроение!

    ОтговорИзтриване
  2. Гери,много цветна и весела картичка,а перличките по гъбката са страхотна идея,благодаря ти за усмивката :)

    ОтговорИзтриване
  3. Да, наистина прилича на пачуърк и е мнго свежа с тези весели цветове и тази страхотна картинка!

    ОтговорИзтриване
  4. Пу-пу много сладка! Някой път и от плат да направиш! :-)

    ОтговорИзтриване
  5. Гери,тъкмо тези дни си мислех, че някак си забравих като че ли как изглеждат другите картички, тези, които не са на коледна тематика! И ти днес ми припомняш! Картичката е страхотна - весела, жизнена, цветна, събрала в себе си добро настроение и прекрасно подбрани, съчетани, напаснати парченца хартии! За изображението просто няма какво да кажа - перфектно!

    ОтговорИзтриване
  6. Оле, оле , каква красота! Зеления фон се е превърнал на рамка- просто невероятно.Перфектно изпълнение.
    Я, чакай пак да погледна:))
    Наистина и на мен взеха да ми липсват пролетно зелените , изпълнени със слънчева светлина картички.
    Поздравления за красотата и спомена за слънцето!

    ОтговорИзтриване
  7. Гери, не знам теб, но мен тази картичка определено ме впечатли. Прекрасна е!

    ОтговорИзтриване
  8. Чудесна идея!Прекрасна картичка!

    ОтговорИзтриване
  9. Определено е пачуърк. Много слънчево настроение носи в тези мрачни дни :)

    ОтговорИзтриване
  10. Много ми хареса! А тези пъстри цветове ме карат да виждам зимата навън още по-очарователна!

    ОтговорИзтриване

Няма по-голяма награда от това да знаеш, че това, което си направил е било оценено от някого! Отрицателните оценки ми помагат да стана по-добра, а положителните ми дават увереността, че вървя в правилната посока. Благодаря ви, другарчета!

LinkWithin

Може да харесате и нещичко от: