вторник, 29 ноември 2011 г.

За мама

Хрумна ми спонтанно... Не, че е нещо ново под слънцето, но когато искаш да направиш нещо красиво и изключително за мама, липсата на вдъхновение може да е съкрушаваща.
Добре, че моето се завърна съвсем на време за рождения й ден. :) И всичко си дойде на мястото от самосебе си... :) За първи път оцветявам с дистрес мастила.. (да не повярва човек). Не е перфектно, но пък цветовете стават също толкова живи и наситени като с копик маркерите и много ми хареса! :)
До нови срещи, мацки! :)








11 коментара:

  1. Ако имаше опция "мега яко", щях да натисна нея. Жестока се е получила картичката ти, Гери!

    ОтговорИзтриване
  2. Много е миличка и нежна - картичката! А оцветяването е станало супер - страхотни цветове!

    ОтговорИзтриване
  3. Разкошна е!!!
    Аз се бавя с решението си относно копиците, именно защото гледах клипчета за оцветяване с мастилата и определено дават много поле за изява.А твоето оцветяване е страхотно.:-*

    ОтговорИзтриване
  4. Не мога да повярвам, че си оцветила картинката с дистрес мастила. Резултатът е перфектен според мен.

    ОтговорИзтриване
  5. Остава да ни светнеш как става тоя номер с оцветяването....! Картичката ти е суперска!!!!! И ти го знаеш! Поздрави от мен!

    ОтговорИзтриване
  6. Прекрасна картичка, Гери, а посланието ти е неповторимо, много истинско!

    ОтговорИзтриване
  7. Разкошна е! Аз не разбирам от правене на картички и мастила, но разбирам кога нещо е направено с много любов и желание...Твоите творения със сигурност сбъдват мечти всеки ден :-)

    ОтговорИзтриване
  8. :) Когато мама е вдъхновение, винаги се получават красиви неща. Не мога да повярвам, че за първи път оцветяваш с дистрес. Получило ти се е сякаш всеки ден го правиш-перфектно!

    ОтговорИзтриване
  9. Гери, много красива картичка, в която си вложила много любов и толкова прекрасно пожелание!

    ОтговорИзтриване
  10. Напоследък харесвам много такъв тип картички.. не мога да ги определя, но имам предвид използваните елементи и разположението им..., цветовете са страхотни, много зареждаща картичка :)

    ОтговорИзтриване

Няма по-голяма награда от това да знаеш, че това, което си направил е било оценено от някого! Отрицателните оценки ми помагат да стана по-добра, а положителните ми дават увереността, че вървя в правилната посока. Благодаря ви, другарчета!

LinkWithin

Може да харесате и нещичко от: