вторник, 15 ноември 2011 г.

Венец и малко гъдел

Не помня кога за последно съм писала две публикации в един ден, ама тъй като в предишната не Ви показах нищо, което да не сте виждали, реших, че е редно да споделя нещо съвсем прясно. Хи-хи:)

Та значи - вече знаете за моят шивашки устрем, който така ме е понесъл, че съм във вихъра си.
Такъв вихър, че машината ми започна да скърца много застрашително, въпреки почти цялата тубичка смазка, която изсипахме с милото вътре.
Добрата новина е, че има и неща от плат, които не искат много шиене или поне моя милост от мързел и нетърпение го замени с лепене.
Сега ще Ви покажа моят Коледен венец, на който ни научи Кети в работилничките, на които ходя всяка събота.:)

Всичко по него би следвало да е шито, обаче аз да си призная не съм особено добра в шиенето на ръка, а и докато напълним звездичките и сърчицата с вата бяха минали 2 часа. :) Та... подходих рационално и вместо да ги зашия за венеца, ги залепих с топъл силикон. Кети, прости ми!:)





Днес реших да погъделичкам любопитството на 5-те сладурки, които ще получат подаръче от мен от играта Предай нататък, която ехеееее... беше отдавна отдавна и да им кажа, че -

Вече съм готова!

С бързина на костенурка и непохватност като на слон в стъкларски магазин, но се справих! И докато не съм решила, че ще им правя нещо друго - другата седмица най-късно ще им ги изпратя.

Държа да отбележа, че не съм се забавила толкова от мързел, а защото отхвърлих поне 20-30 идеи докато стигна до тук. Започвах да правя нещо, решавах, че е тъпо да им го подаря. Започвах друго, решавах, че е твърде дребно. Започвах трето и не се получаваше както ми се искаше.. и така до сега. Не, че финалните подаръчета са нещо главозамайващо - на фона на тези, които видях, че подари Течка (че и аз намазах после) :)и това, което получих от Маги...

Не знам защо, но други момичета не видях дали са пращали вече подаръците си. Дано тази игра не е потънала в забвение като някои други, в които хората се записват само да получат, но забравят да изпратят.

И за финал, ето и снимка на нещото, което съм им приготвила.:) Няма пък да го показвам цялото, за да не им разваля изненадата!




7 коментара:

  1. Погъделичка ми любопитството, но не за това пиша. Венеца е супер весел! Шито, лепено... няма значение при такъв резултат!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Простих ти... ко да ви правя... като сте ми слабост не, ами... не знам какво вече... ще се оправи машината като й покажеш кой е шефа:) а ти със скърцане, и без правиш чудеса, така че... иначе аз още не мога да му хвана краят на вашите предизвикателства, но вече си имам тример и... ще видите вие:))))

    ОтговорИзтриване
  3. Все по-голяма майсторка ставаш! Този венец все едно е от коледни бонбони-много е сладък!Само да не ни карате и ние да шием скоро време! Поздрави и прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  4. Гери, Гери, задобряваш и това си е! Много ти се радвам не само на уменията, но и на ентусиазма, с който подхождаш и постигаш такива резултати! Разкошен коледен венец, който би бил гордост за всеки дом!

    ОтговорИзтриване
  5. Ако знаеш колко положително настроение ми донесе тази ти публикация:-)

    Блазе ти, че вече знаеш какво ще направиш за подарък. Аз последните две седмици страдам от ужасни угризения, но малко се успокоих, че не само аз съм се забавила :-) Сигурна съм, че ще наравиш нещо уникално и нямам търпение да го видя.

    А венеца е много сладурски.

    ОтговорИзтриване
  6. Много красив венец се е получил ! Страхотен е :)

    ОтговорИзтриване
  7. О, Гери, венеца е супер як! Като ви гледам какви неща правите с Рали ми се иска и аз да ходя на такъв курс.

    ОтговорИзтриване

Няма по-голяма награда от това да знаеш, че това, което си направил е било оценено от някого! Отрицателните оценки ми помагат да стана по-добра, а положителните ми дават увереността, че вървя в правилната посока. Благодаря ви, другарчета!

LinkWithin

Може да харесате и нещичко от: