петък, 18 ноември 2011 г.

Приятно ми е...

Приятно ми е да се запознаем!
Казвам се Гери-Предизвикателството. :)

Какво да Ви кажа, хич не се замислих, че в един момент ще помъкна толкова мишници под една диня(хи-хи) или обратното.
И тъй неусетно се получи, че сЪ намърдах да Ви предизвиквам на две места едновременно, а пък на трето съм сред вдъхновителките...

Тази седмица е моя честта и удоволствието да гостувам на Картичкофуриите и за тоз светъл петък съчиних цяло стихче, посветено на темата на предизвикателството там. Верно, че не съм Деса-Поетеса, но пък не съм и за изхвърляне, какво ще кажете?:)

Ако по някаква невероятна случайност някой не е схванал - очаквам от вас Картички с Елхички или поне елхови клончета на тях, независимо дали ще са украса или просто хартията Ви ще е с такъв десен. :)




Втората картичка е Easel Коледна Картичка, специално направена за предизвикателството на Елшите, което измисли Рали! :) Няма кой знае какво да Ви разказвам за нея, а и пингвинчовците вече сте ги виждали, само че този път са в различна премяна. :)




И накрая, но не на последно място - имате още 10-тина дена да се включите в Забавлятелството, щото после иде новата тема и който успял да направи Картичка за жена - успял. ;)





11 коментара:

  1. И картички и стихчета нарежда.
    С усмивка ведра ги подрежда.
    И предизвиква ни и вдъхновява,
    и винаги ни радва нейната поява. :*

    ОтговорИзтриване
  2. Гери,очарователно предизвикателство,а за стихчето нямам думи,ти си изключително усмихнат и с много силно чуство за хумор творец!Брой ме за предизвикана :)

    ОтговорИзтриване
  3. За предизвикана ме брой и мен
    нищо,че съм картичкоправяч зелен :)
    От твоето червено вдъхновение
    ще черпя сили до забвение,
    и картичка с елха ще сътворя,
    така ще и олекне и на моята душа :D

    Отивааам :).Хубвав ден от мен и благодаря!

    ОтговорИзтриване
  4. О, момичета! :) Ама и на вас римите така Ви отиват! :) Много ме засмяхте! Гуш! :)

    ОтговорИзтриване
  5. Гери, луд умора няма, ще знаеш... То предизвикателства, то прелести... направо ме разби! Засрами ме, изчерви ме и отивам да работя за предизвикателството ти. Гуш от мен!

    ОтговорИзтриване
  6. Гери, ама ти и добра стихоплетка ще се окажеш, момиче! Разкошно поднесено предизвикателство в рима! А както виждам вече имаш и достойни отговори! Май този път си предизвикала не само творческо вдъхновение с хартийки, но и с думи! Супер! Внесохте светъл лъч от настроение в денят ми! А картичките са сууууууупер! Ама да знаеш, че пингвинчетата са ми слабост от тази ти публикация! Усмивки и много творческо вдъхновение от мен! И смятам, че се справяш прекрасно с мишниците, хи-хи!

    ОтговорИзтриване
  7. ЕЕЕ страхотни сте всички!Прекрасни стихчета :))))
    Аз пък съм официално в отпуск и вече доволно потривам ръчички,че имам толкоз нови неща и идеи :))))
    Гери утре се мятам :))))

    ОтговорИзтриване
  8. Страхотни са и двете картички, а новата премяна на пингвинчетата много им отива :))

    ОтговорИзтриване
  9. Герии,имам въпрос!На картичката с пингвините имаш една пластмасова джаджа,с какво лепиш хартията върху нея?Че и аз имам от едно кенди цяла торбичка,а още не съм ги ползвала.....
    Благодаря предварително!

    ОтговорИзтриване
  10. Роси, лепя я с безцветно лепило. Моето е ето такова от Армстронг, но предполагам, че с всякакво течно лепило, което съхне прозрачно ще се получи.:)

    http://armstrongshop.com/product/1133/bastel-kleber-lepilo-za-dekoratsia-i-kuiling-80-ml-germany.html

    ОтговорИзтриване
  11. Благодаря,Гери!Ще пробвам още утре!
    Гуш

    ОтговорИзтриване

Няма по-голяма награда от това да знаеш, че това, което си направил е било оценено от някого! Отрицателните оценки ми помагат да стана по-добра, а положителните ми дават увереността, че вървя в правилната посока. Благодаря ви, другарчета!

LinkWithin

Може да харесате и нещичко от: