вторник, 15 ноември 2011 г.

Забавени, но незабравени

Напоследък не съм от най-сериозните публикатори.. :) Не знам има ли такава дума изобщо, обаче пък съм сигурна, че вие ме разбрахте. :)

От три седмици освен, че пиша рядко, ами и все не стигам до картичките, които правих за Предизвикателствата на Елшите. :)
Тъй че сега по ред на номерата, нищо, че вече са свършили, аз да си кажа. :)
1-вата картичка е вдъхновена от снимката на Светлето. Да Ви кажа, ужасно ме затрудни - 1-во защото умът ми напоследък все е при шивашките материали, а не при картичкоправяческите такива. И 2-ро, защото първосигнално снимката ми навя някак си меланхолия и тъга. Не знам защо, може би заради липсата на ярки цветове или самия пейзаж, който ми напоми на пейзаж рисуван от тъжен художник. А това са все настроения, които избягвам.
При все това ето я и картичката, която направих.




2-рата картичка, я видяхте съвсем наскоро в Новото предизвикателство на Елшите, зададено от Кали - Картичка с/за бижу. Много се чудех какво да направя, минах през какви ли не идеи и на финала се оказах с най-невпечатляващия проект по мое мнение. :) Ама аз съм щастлива, че другите мацки са ме отсрамили подобаващо със страхотните неща, които направиха!
В мойта картичка бижуто е застъпено в металните елементи върху цветята, с които се сдобих при един щурм, който направихме със Злати в един магазин за мъниста и разни джвъчки за бижута.
Картинката може би Ви изглежда доста странна и ако не сте установили защо е така - сега ще Ви обясня.
От доста време се каня да опитам да оцветя картинка със съвсем бледи очертания, почти никакви. Това е една от новите моди в оцветяването, обаче за мой лош късмет се оказа, че за да се получи добре, трябва много добре да боравиш със светлосенките. С други думи - аз още не съм дорасла за това, но пък поне си начесах крастата. Много исках да го сложа това момиченце на картичка... обаче го бях оцветила в такава комбинация от оранжево и зелено, че хъката-мъката някак си намерих подходящи хартийки, ама си признавам, че изобщо не съм удовлетворена.

Та така - 1-во да Ви покажа как изглежда оцветеното момиченце:



А ето я и картичката:



3 коментара:

  1. Гери, през твоя поглед може да не си удовлетворена от резултатите, но пък за мен са наистина перфектни! Първата картичка определено е отразила леко тъгата, която е предизвикала снимката-вдъхновение. На мен твоята картичка ми напомня за изпратено писмо от моряшка съпруга, изразявайки любов, тъга, очакване. Но иначе е с прекрасно подбрани хартии, елементи и текст! А с момиченцето направо ме зашемети с оцветяването! Прекрасно е, както и картичката-бижу!

    ОтговорИзтриване
  2. Здравейте. Рали обеща да пита за печата с пингвинчетата, но явно е забравила :) Можете ли да ми кажете откъде е?

    ОтговорИзтриване
  3. Здрасти, печатчето е на Sugar Nellie. Не зная защо, но го намирам само в дигитален вариант в момента, макар че моето си е гумено.

    http://www.funkykits.co.uk/catalog/product_info.php?products_id=1842

    Усмивки!

    ОтговорИзтриване

Няма по-голяма награда от това да знаеш, че това, което си направил е било оценено от някого! Отрицателните оценки ми помагат да стана по-добра, а положителните ми дават увереността, че вървя в правилната посока. Благодаря ви, другарчета!

LinkWithin

Може да харесате и нещичко от: