вторник, 25 януари 2011 г.

Pay some Love Forward

Е, бадна!
Барабар Петко с мъжете.. или в моя случай барабар Гери с жените... Миналата година пропуснах, но тази реших, че ще се включа в тая забавна игра дето е напоследък на мода.

За незнаещите условието, ако изобщо има все още такива, ето го отново:
Първите 5 човека, които коментират под тази публикация с желание да получат нещо ръчно правено от мен, ще се постарая да им изпратя по една изненада до края на 2011г.
Те на свой ред ще трябва да предадат тази хубава инициатива нататък, да публикуват такъв пост в блога си и всеки от тях да подари по нещо ръчно правено на още 5 човека.

9 коментара:

  1. Казах ти, че ще седя и ще чакам. Еми - искам пък нещо...Искам да кажа - искам ОЩЕ нещо хахаха.....
    Сега отивам да пиша и аз...

    ОтговорИзтриване
  2. Теб пък няма да те изтърва по никой начин! Искам!

    ОтговорИзтриване
  3. Гери, включвам се с голямо вълнение, защото много харесвам всичко, което правиш!

    ОтговорИзтриване
  4. Много, много ми харесва инициативата. Включвам се с голямо удоволствие.

    ОтговорИзтриване
  5. Мале,от вълнение чак правописа съм оплескала...много се извинявам. :о)))

    ОтговорИзтриване
  6. Хей, момичета, много сте бързи :-) Не можах да се вредя

    ОтговорИзтриване
  7. Ехе! Големи сте бързаци :)
    Радвам се, че се включихте така светкавично. :)

    Тони, Нети и Ади, метнете по едно адресче на мейла, за да Ви имам координатите :)

    На обичайните заподозрени адресите ги имам. ;)

    ОтговорИзтриване
  8. Ех, дневните феи ви пропускам...
    Но нищо, следващия път :).

    ОтговорИзтриване

Няма по-голяма награда от това да знаеш, че това, което си направил е било оценено от някого! Отрицателните оценки ми помагат да стана по-добра, а положителните ми дават увереността, че вървя в правилната посока. Благодаря ви, другарчета!

LinkWithin

Може да харесате и нещичко от: