събота, 22 януари 2011 г.

2-ра Партида Рожденици

Днес Злати има рожден ден! :) Който е пропуснал да й честити - остава още мъничко време до полунощ, когато тя вече няма да има рожден ден.
Обаче за пропусналите възможността - ще издам една мааалка тайна, че тогава (след полунощ) нейната половинка в живота - Жоро - започва да има рожден ден. :)
И тъй като сигурно нищо не разбрахте от обърканите ми обясняваници - Тя и съпругът й са родени в два последователни дни. :)

Отдавна бях замисляла какви картички ще им направя. Сигурно месец поне по-рано. Исках да е нещо забележително, нещо като за всеки поотделно, и нещо като за тях като двойка.
Исках да вплета идеята за допълването и индивидуалността и нескромно ще кажа, че това, което направих за тях е едно от личните ми най-гениални хрумвания. Никъде, никога не съм виждала такава идея и съм страшно щастлива, че успях да я реализирам.

Моите проекти рядко се раждат по скица. Но този път тъй като много обмислях по какъв точно начин да реализирам намисленото - си направих и примерна постановка. Дръжте се да не паднете от това, което ще видите по-надолу.

Ето това е макета на двете картички, който направих за минутка, за да си представя как точно искам да стане. Държа да отбележа, че поначало рисувам една идея по-хубаво. Или най-малкото слагам на хората очи, нос и уста, но в случая абстрактната ми същност проговори и не можах да я озъптя. Хахахаха:)

Разбира се в последствие не стана точно така, защото тук картичката за Злати по проект трябваше да е като тунелче, в което се пъха картичката на Жоро. Обаче на финала я напраивх по друг начин, защото нямаше как да стои самостолятелно и щеше да е трудно да бъде подпряна някъде без опора.







Дано не сте останали с впечатление, че истинските картички са толкова грозни. ;)
Да се надяваме, че сега ще опровергая тези Ви мисли. Печатите, които използвах са от една страхотна серия, които макар да са разкошни, направо ми излезе душата докато ги оцветя така че да ми хареса. А идеята беше да може като се съберат картичките една в друга надписът да се смени. :)







Тъй като има каре, ще я включа и в Картичкофуриите тази седмица, където темичката е поставена от Грета. :)

26 коментара:

  1. Е, не е истина - мислих си, че съм видяла всичко, нооооо ти ме "разби"! Страхотна, уникална, прекрасна идея и изпълнение! Напълни ми душата, честно!

    ОтговорИзтриване
  2. Изключително грациозен и стилен проект :-)

    ОтговорИзтриване
  3. Да кажа:"елегантно, стилно и красиво" просто ще звучи твърде слабо! Гери, картичката е прелестно уникална!

    ОтговорИзтриване
  4. Хехехе, завиждате ли ааааа? Пък завиждайте ми :-) Картичките са УНИКАЛНИ ивече се мъдрят на видно място на рафта...като цяло нямам думи...толкова много ми харесват. И покорно благодаря! Лека - отивам да честитя на другия рожденник ;-)

    ОтговорИзтриване
  5. Прелест!
    Много ми хареса идеята :).

    ОтговорИзтриване
  6. Прекрасни са и много вярни мисли са написани.Харесват ми

    ОтговорИзтриване
  7. Цитат:
    "Хехехе, завиждате ли ааааа?"
    Ммм... завид, завид :))
    Идеята е повече от оригинална. Браво!

    ОтговорИзтриване
  8. Страхотна картичка! А за оцветяването нямам думи направо - повече от майсторско!

    ОтговорИзтриване
  9. Тази картичка е съвършено различна от предишните две от рожденските ти :))Много е оригинална и както виждам изключително трудоемка. Цитатите - чудесно подбрани... Резултатът е просто... уау! Гери, а чии са тези печати? Не съм ги срещала досега.

    ОтговорИзтриване
  10. Уау..Нямам думи!Ти си невероятен творец!Перфектни са!

    ОтговорИзтриване
  11. Уникално, оригинална картичка! Имаш право да се гордееш-страхотно хрумване и разбира се изпълнение:)

    ОтговорИзтриване
  12. Е, Гери....какво дакажа не знам...Ако кажа, че картичките ти са УНИКАТИ, въобще няма да е достатъчно, а думи не намирам! Такъв замисъл,такова оригинално хрумване и такова прецизно изпълнение не съм виждала досега! А като притежател вече на твои творения знам, че на живо са още, още...по-красиви, отколкото на снимка! И за да не кажеш пак, че много са ми дълги излиянията - ще заключа - ти самата си своеобразен УНИКАТ на природата!
    Много силно те прегръщам и целувам!

    ОтговорИзтриване
  13. Много са стилни и елегантни, Гери :))) изключителни както винаги...

    ОтговорИзтриване
  14. Леле, момиета, вие ме ошашкахте с толкова много коментари :) Много Ви благодаря! Страшно се радвам и е много удовлетворяващо да разбереш, че нещо, което си харесваш така силно, е впечатлило и други хора :)

    Вели, има линкче към самите печати в публикацията, а иначе сa от серията - Steampunk Gang - http://simplybettystamps.com/category_36/Steampunk-Gang-Digis.htm

    Тях ми ги показа именно Злати преди време и просто бях сигурна, че са идеални за случая:)

    ОтговорИзтриване
  15. Гери, прекрасна хрумка и великолепно изпълнение!Цитатите, които си подбрала са много хубави. Картинките са перфектно оцветени!

    ОтговорИзтриване
  16. Уникална е!!!Толкова фантазия и инженерна мисъл са вкарани вътре.Невероятно,а дори и биологично е вярна.Предварително се извинявам,ако на някого му се стори,че ставам брутална,но страшно ми хареса и това,че именно неговата картичка влиза в нейната хехехехехехе (изчервих се),но нямаше как да не го отбележа.Страхотна е,Гери!

    ОтговорИзтриване
  17. Много са хубави картичките Гери, поздравления за оригиналната идея! Всичко, което правиш е перфектно!

    ОтговорИзтриване
  18. Просто 'невероватно' (както казва един любим на моята дъщеря анимационен герой)! Сигурно ще повторя другите коментари, но намирам идеята за жестоко оригинална, а за самото изпълнение - няма какво да кажа, освен, че е перфектно!

    ОтговорИзтриване
  19. Уаууууу:)))Гери мила идеята ,реализацията абе всичко е нямам думи:)))Уникални картички с перфектно подбрани елементи и цветове:)))Евала:)))

    ОтговорИзтриване
  20. Браво, Гери! И естествено много се радвам за Злати и половинката и!
    Не е останало много за казване...:-). Всеки може да копира, но много по-впечатляващи, ценни и удовлетворяващи са реализираните хрумки, нали!

    ОтговорИзтриване
  21. Чудесна е !!!Прекрасна!Перфектна!!!

    ОтговорИзтриване
  22. Трудно ми е да добавя нещо по-различно, но пък и защо е нужно?!
    Гери, както винаги, съм впечатлена и възхитена от идеята ти, изработката на картичката и креативността ти! Радвам се, че имам възможност да им се насладя :).

    ОтговорИзтриване
  23. Гери, истинска фантазия си сътворила! Направо нямам думи! Отново и отново ги разглеждам :). Но определено си ги оцветила фантастично!

    ОтговорИзтриване
  24. След толкова много коментари какво да кажа...Невероятна е!!!:)

    ОтговорИзтриване
  25. Ихааа, страхотна картичка, мила! Много оригинална и много интересна. Определено вече оцветяваш като професионален художник, свалям ти шапка!

    ОтговорИзтриване

Няма по-голяма награда от това да знаеш, че това, което си направил е било оценено от някого! Отрицателните оценки ми помагат да стана по-добра, а положителните ми дават увереността, че вървя в правилната посока. Благодаря ви, другарчета!

LinkWithin

Може да харесате и нещичко от: