петък, 8 юли 2011 г.

Софийска Среща или Нана идва, хайде да се видим! ;)

***Този пост ще остане най-отгоре до 8 юли, затова моля, за да прочетете новите публикации, погледнете по-надолу.***


Хаха, сега кажете, че нямам подход да рекламирам поводите за среща! ;)
Във Варна използвах себе си, за да Ви примамя да се видим.. и трябва да Ви споделя, че беше много ефикасно. :) Ужасно се радвам, че се запознах със страхотни картичкофеи и дано и те да са се забавлявали. Хапнахме цаца, пихме биричка и се хилихме на двамата любопитни мъже от съседната маса, които си изкривиха врата да гледат какво правим. :) Освен това изчислихме коя по колко деца ще има, а докато ние изчислявахме - други вече бяха поработили върху въпроса, ама аз няма пък да издам кой ще става мама! :)
Бях толкова въодушевена за срещата, че освен да си взема пари си забравих и фотоапарата... и.. снимков материал нямам, но пък за сметка на това мога да констатирам, че всичките мацки бяха страхотни сладури! :)

И тъй след краткия обзор да пристъпя към главната причина за този пост, а именно това, че на мен се пада отговорната задачка да се погрижа да посрещнем Нана подобаващо и да спретна една среща по този повод.
Тя е пуснала пост в нейния блог, но за тези, които не са видели, а и за по-лесно - пиша и тук, с молба всички, които имат възможност / желание да дойдат, да пишат коментар тук или на мейла, или да ми се обадят (тези, които ми имат телефона) или на Skype или на ЛС в БГ-Мама. Който както му е удобно. :)

Срещата ще е в София на 12 юли, от 16ч.. Мястото, където ще се съберем ще го уточним допълнително (някъде на центъра ще е най-вероятно), както и заведението където ще заседнем (след като се разбере колко човека ще присъстват).

Сега вие сте на ход! :)





10 коментара:

  1. Страхотна срещичка се получи във Варна! Весела компания, биричка и пресолена цаца (хихихи) какво повече трябва за една картичкофурийска среща! Ех, дано се повтори скоро!
    Весело изкарване и на софийската среща. Поздрави и целувки от Варна!

    ОтговорИзтриване
  2. Гери, аз имам желание да се видя с момичетата,че предишната среща я изпуснах. Бройте ме!

    ОтговорИзтриване
  3. Ех,че прекрасна идея..Ще се радвам да се запозная с момичетата, макар да не знам от сега дали ще съм тук на 12-ти юли (има някаква вероятност да скокна за 1-2 седмици до морето в началото на юли, но..още не се знае)Ако съм тук обаче, със сигурност ще дойда!

    ОтговорИзтриване
  4. Дими, на Вас разчитам да повторите! :) Аз ако се докопам отново до Варна, непременно ще се погрижа да повторим подобаващо, ама засега няма такива изгледи или поне не в скоро време.. Гуш!:)

    Ади, Щурчо, супер! :) Я бързичко да драснете по едно мейлче с GSM на мейла, който ми е в профила в Blogger, за да ни е по-лесно в бъдеще. :)

    ОтговорИзтриване
  5. За варненската среща потвърждавам - много весела и зареждаща беше. Дими, от нас си зависи скоро пак да се видим.
    А на софийските мацки пожелавам да се съберат по-голяма дружина и да си изкарат страхотно!

    ОтговорИзтриване
  6. Аз ако случайно не се наложи да ходя на някъде, ще се радвам да се запозная лично с повечето от вас, чийто красоти следя от години!

    ОтговорИзтриване
  7. Вече писах на мейла на Нана, но да се отчета и тук- БРОЙТЕ ме.

    ОтговорИзтриване
  8. Записвам се и аз за срещата! Ще се радвам много да се запозная с всички вас :)

    ОтговорИзтриване
  9. И аз се записвам Гери, не мога да пропусна!

    ОтговорИзтриване
  10. И аз искам на срещата, но в 16.00 ч. ми е невъзможно :( Може би ще се присъединя към вас по- късно...

    ОтговорИзтриване

Няма по-голяма награда от това да знаеш, че това, което си направил е било оценено от някого! Отрицателните оценки ми помагат да стана по-добра, а положителните ми дават увереността, че вървя в правилната посока. Благодаря ви, другарчета!

LinkWithin

Може да харесате и нещичко от: