четвъртък, 30 юни 2011 г.

Безкрайно

Ей ме пак! Тази седмица при Елшите отново е мой ред да поставям предизвикателството. Вече сигурно всички сте надникнали там и знаете, че то е "Безкрайна Картичка".
Аз обаче успях да предизвикам не само вас, ами и себе си.
Този вид картички винаги ми е бил много забавен, обаче като започнах да я правя се наложи да нарежа толкова много хартийки и хартийченца за декорирането, част от които не се получиха с особено правилна форма. Та се почна едно оправяне, изравняване и прочие...
На края финалният резултат също не ми се получи впечатляващ, но поне става за пред хора. :)
Ето я моята безкрайна картичка, страничка по страничка.













А ето и едно "разказче в картинки" в случай, че някой се "запъне" в изработката. Снимала съм процеса на правене на моята картичка. Тя е сравнително малка - 10х10см, затова който иска неговата да е по-голяма ще трябва да увеличи размерите право пропорционално. :)

























От тук насетне остава просто да украсите картичката по свой вкус. :)



6 коментара:

  1. Ох, благодаря за урока. Откога го чакам в снимки и на български. Гледала съм клипчета в интернет, но изобщо не ми става ясно как се случват нещата. Още довечера ще я пробвам.

    ОтговорИзтриване
  2. ЕЕЕ Гери,ти направо ме разби с тези размери!То направо си е било рязане точно на хартийченца.....Добре,че реших първо да напеавя проба :))))
    Мисля,че с по-голям размер на картичката ще се получи по-добре и по-лесно!
    ГУШ {}{}{}

    ОтговорИзтриване
  3. Гери, благодаря за прекрасното детайлно обяснение.И аз непременно ще опитам какво ще се получи...

    ОтговорИзтриване
  4. Ще се пробва тази картичка. Отдавна се каня :).
    Благодаря за урока! :)))

    ОтговорИзтриване
  5. Гери, картичката и предизвикателството ти са супер интересни ....много имах желание да я довърша, но не успях...и аз като Роси съм я почнала с по-големи размери....Но така или иначе, довърших друг вид "безкрайна картичщка, която отиде в следващото предизвикателство на елшите....А точно тази - ще довърша ....някой ден.Гуш от мен и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря за този прекрасен урок. Мислех, че една безкрайна картичка е най-сложното нещо на което съм попадала а сега разбрах, че не е съвсем така.
    Задължително ще опитам да я направя в най-скоро време. На мен ми допадат малките размери. Урока е много хубав и приятно поднесен!

    ОтговорИзтриване

Няма по-голяма награда от това да знаеш, че това, което си направил е било оценено от някого! Отрицателните оценки ми помагат да стана по-добра, а положителните ми дават увереността, че вървя в правилната посока. Благодаря ви, другарчета!

LinkWithin

Може да харесате и нещичко от: