събота, 16 юли 2011 г.

Пълна Промяна...

Знам, че всяка от вас си има някой нарочен материал или печат, който грижливо си пази за момента, когато ще я удари вдъхновението точно за него. Сигурна съм, че някоя от вас може и да е подобрила рекорда ми, но това, което сега ще ви покажа си го къткам вече 8 месеца. Взех си този часовник преди Коледа миналата година и все ми се струваше, че ако го декорирам няма да съм доволна. На няколко пъти го изваждах от чекмеджето, гледах го и го прибирах...И така до вчера, когато цялото му преобразяване ми отне точно 2 часа. Това за мен е рекордно време пред вид факта, че дори една картичка ми отнема повече време.









1-во го боядисах в бяло, защото въпреки, че е светъл - дървото жълтееше. След това залепих хартията и нарочно не сложих по целия фонов печат мастило, за да изглежда като избеляло писмо. Оцветих и изрязах пеперудките. Не бях ползвала печатите на Hero Arts бая отдавна...И те са чакали вдъхновение явно. Направих си цифричките и за да не стане прекалено претрупано - сложих само основните, а на мястото на другите числа - перфорирах от същия картон малки точки.
На финала се наложи да боядисам и секундната стрелка, защото беше в ярко червено, което пък хич не се връзваше с моята синьо-бяло-жълта идея.. :) И воала. :)

Ето така изглеждаше часовничето преди преобразяването, а си го купих ето от ТУК.





25 коментара:

  1. Като вълшебен часовник, излязъл от някоя приказка.. едно пърхане на крилете на една от пеперудките и политаш нанякъде :)
    Е, не само е "приказен", а и романтичен, и... поне още няколко неща :)
    Страхотен подарък за себе си или за близък!

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасен е! А тези пеперуди направо го “оживяват"...

    ОтговорИзтриване
  3. Върхът е!!!! Направо е вълшебен, Гери!

    ОтговорИзтриване
  4. Хич и през ум не ми е минавало да се съмнявам в теб!

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотен е станал часовника - в много весел винтидж стил (не знам дали има точно такъв, но аз точно така бих го определила;)))

    ОтговорИзтриване
  6. Невероятен е Гери! Страшно много ми харесва. Печата на писмото директно върху часовника ли си го отпечатвала? Станало е много ефектен.Цунки

    ОтговорИзтриване
  7. Великолепен е станал! С любимите ми пеперуди, но ти си ги оцветила невероятно. Много ми хареса.

    ОтговорИзтриване
  8. Пак ще кажа - не часовник, я картина :)

    ОтговорИзтриване
  9. Чудесен е,много красив и ефектен!

    ОтговорИзтриване
  10. Супер! И за преди малко правих един часовник, разбира се много по-скромен от този. Може да го снимам и да го покажа! Поздрави и усмихнат ден от мен.

    ОтговорИзтриване
  11. Ако мога само да кажа,че е станал УНИКАЛЕН:))))Бравос:)))

    ОтговорИзтриване
  12. Наистина е станала голяма " пълната промяна" и толкова приказна. Аз съм голям фен на тези приказни визии и като видях този часовник направо ахнах....Искам и ааззззз ;P хахахахха Някой ден и мен,ако ме удари такова вдъхновение ще си направя нещо подобно:)

    ОтговорИзтриване
  13. Прекрасен часовник! Много ми хареса закачката с времето и пеперудите. Чуден!

    ОтговорИзтриване
  14. Страшен е! Много красив се е получил! Поздрави

    ОтговорИзтриване
  15. Гери, виждам не просто декориран часовник, а уникат, за който не знам дали ще успея да предам с думи колко много, много ми харесва! Страхотен е! Всяка една идея по декорирането му е много хубава! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  16. Чудесен е,умирам си за такива пълни промени!!!И без това съм на тази вълна,ще помисля за моя,който виси от години и при това не работи...Явно ,дошло му е времето,с твоята идейна подкрепа,Гери!!!Благодаря и хубав ден!!!

    ОтговорИзтриване
  17. Еййй, наистина е приказен! Промяната освен пълна е и просто прекрасна!

    ОтговорИзтриване
  18. Момичета, вий ме сразихте с толкова много суперлативи. :) Много, много Ви благодаря!:)

    Пете, всичко е печати да. Понеже нямах друго кафяво - фоновия печат с ръкописния надпис го печатах с дистрес.. дано ако случайно намокря часовника да няма неприятни изненади ;)

    ОтговорИзтриване
  19. Не намирам чата, който имаше тук, затова се надявам, че въпросчето ми ще бъде видяно тук :)
    Питането ми е за залепянето на хартията - с какво лепило я залепи за часовника? Отдавна съм приготвила една дървена и лакирана с нещо рамка, но се притеснявам, че с С200 може хартията да се набръчка, а със сухо лепило може да не залепне добре.. Двойно лепещото ми не е достатъчно тънко, а може би с него е най-сигурно, че с моя опит бих го направила най-сполучливо.
    Благодаря ти предварително!

    ОтговорИзтриване
  20. Установих, че не е лакирано дърво, а фолио, което много добре имитира дърво, дори има релеф..

    ОтговорИзтриване
  21. Здрасти Цвети :)
    Аз бих ти препоръчала да ползваш от тези крафтърските multi-purpose лепила.
    За да залепя хартията използвах ето това : http://armstrongshop.com/product.php?ProductID=1133 , само че гледам, че в момента не е налично.
    Много съм доволна! Да е жива и здрава, Златинка, че ми го препоръча. ;)
    Мисля, че и с C200 би трябвало да стане, но да, риска от набръчкване винаги го има. Според мен с двойно залепящо също няма да се получи.
    Имам едно друго, което по-лесно ще намериш - ето това: http://plesio.bg/techni-c-69978559/lepilo-universalno-no-12-uhu-20ml-p-1438.html , което си мисля, че също би станало за целта.
    Дано да съм успяла да ти помогна.:)
    Усмивки и ще чакам да показваш!:)

    ОтговорИзтриване
  22. Гери, благодаря ти за бързия отговор!
    Ще имам предвид лепилото от Армстронг занапред, защото пише, че изсъхва прозрачно, предполагам, че е същото или подобно на Big - с дозатор, течно, но гъсто и не изсъхва прозрачно, каквото имам. То за по-големи повърхности прави подутини. И алтернатива на Uhu имам, но ме беше страх - ако не уцеля от първия път перфектното позициониране - край :)
    В случая опитах с С200, на задната страна на рамката, разнесох с четка, но много бързо се отдръпваше лепилото и не беше лесно, а после при по-силно дръпване се отлепя донякъде. Не се набръчка, защото хартията е 150г, а отпред 200г, където ще има елементи, сложих кабърчета за всеки случай. Но друг път ще се подготвя по-сериозно :)
    Скоро ще покажа и отново благодаря!

    ОтговорИзтриване

Няма по-голяма награда от това да знаеш, че това, което си направил е било оценено от някого! Отрицателните оценки ми помагат да стана по-добра, а положителните ми дават увереността, че вървя в правилната посока. Благодаря ви, другарчета!

LinkWithin

Може да харесате и нещичко от: