четвъртък, 14 юли 2011 г.

Бързо, Лесно, Вкусно...

Като цяло таз картичка беше замислена по съвсем различен начин, повод и т.н.
В един момента тотално преобразих идеята и макар предназначението й да е смътно все още - набързичко ще Ви светна за какво възнамерявам да я оползотворя.
Всеки си има някакви такива любими рецепти, които винаги стават много вкусни и с радост би ги препоръчал на някоя приятелка. :) Още помня тефтера на мама, където половината неща носят името на жената, от която ги е взела/преписала/видяла. Предполагам, че и във вашите кулинарни тетрадки се мъдрят рецепти със заглавие: Кекс "Ленче", мусака "Добринка", питка "Живка" и т.н.

Та.. тази импровизирана мини книжка я направих с идеята в нея да бъдат написани рецептите на 4 вкусотии и подарени на някоя ентусиаст-кулинарка. ;)

В първия момент се почудих как на такова малко нещо (7x13см) да използвам поне 3 пънча, а в последствие се оказа, че съм използвала дори 4. Тъй че вярвам, че новото Елшово предизвикателство няма да затрудни и вас. :)









7 коментара:

  1. Гери, чудесна малка книжка!!!
    При малко свободно време ще опитам и аз да направя такава.
    Много ми харесва и идеята с рецептите!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Мноооо е яка това книжле за рецепти!Само бутона не ми стига да изкажа удоволствието си от гледката! Така че, натиснах и двата бутона и въпреки всичко пак ти пиша, че ме кефи и идеята и изпълнението, и цветовата комбинация.... Абе, нещо като ми харесва - ми харесва и ....това е! Колкото и клиширано да ти звучи тази дума!!!

    ОтговорИзтриване
  3. Ох, как ми напомни за детските години с тези страхотни домашни тефтери, макар да си спомням като име единствено "кекс Ани" :-)

    ОтговорИзтриване
  4. Много сладко! Нито един бутон не бих могла да избера, защото ако не можеш по-добре, за къде си...или да е яко, ама не е яко, защото е сладко и развеселяващо.Всъщност винаги можеш по-добре и това е причината да отварям публикациите ти всеки път без да ги прескачам, а коментарите ми никога 'изсмуканию, защото или ми се коментира или не.А тази мини книжчица ме заинтригува, защото различните листчета в нея,ми дават много идеи...Поздрави и ми харесваш (от снимките виждам всеки път) широката ти усмивка...!

    ОтговорИзтриване
  5. Много сладурска, красива книжчица за рецепти, Гери! Много ми харесва всичко в нея! При "Харесва ми" бутона даде "грешка" и това не мога да си го обясня.

    ОтговорИзтриване
  6. Merypoppins, с нетърпение ще чакам да видя какво ще сътвориш. :)

    Kenli, Нинка, много Ви благодаря за милите думички!:)

    Ле, и ти ми харесваш.. хихи:)

    Веси, май нещо се е бъгнало.. вчера уж бутончето сработи, ама сега го гледам, че е сдало багажа. Възможно е нещо връзката му с фейсбук да се разпада от време на време.
    Сега е в експеримантална фаза и ще го оставя, за да видя как се държи. Пък ако не работи както трябва - ще потърсим друго решение:) Усмих!

    ОтговорИзтриване

Няма по-голяма награда от това да знаеш, че това, което си направил е било оценено от някого! Отрицателните оценки ми помагат да стана по-добра, а положителните ми дават увереността, че вървя в правилната посока. Благодаря ви, другарчета!

LinkWithin

Може да харесате и нещичко от: