събота, 9 юли 2011 г.

Софийска Среща - присъстващи и място.

*Вече имаме резервация! Сепарето спокойно побира 12 човека и смятам, че ще сместим още 1-2 дупета без проблем. Резервацията е на мое име - Гергана Кирова.*


Дойде време да Ви ъпдейтна по въпроса! :)

1-во ще споменя няколко неща, които биха били важни.

Момичетата заявили сигурно присъствие са:

1. Ади т.е. Hristovica или Mishleto
2. Nelka
3. Веселанка
4. Petia
5. Green Eyed Girl, която ще дойде по-късно.
6. Злати т.е. tini-tin
7. Рони
8. Данка
9. Migito Petrova

Тези, които не са абсолютно сигурни са:



10. Ваня
11. Миленка т.е. PaperMill
12. Гери - Arcadia

До тук ако дойдат всички ще сме общо 14 човека.

Предполагам, че има много почудили се що е така организирана срещата - ще обясня с две думи.
Нана ще пътува от Пловдив, за да дойде и респективно ще трябва да се прибере пак там след срещата т.е. ще се наложи да ни изостави към 19-19.30ч. Поради тази причина се събираме в 16, а пък ще продължим докато ни е приятно. :)

Тъй като в София след работа е трудно да се намерят места особено за големи компании, а и за да е удобно на всички - най-добре да е на центъра. За съжаление на повечето места изискват капаро за резервация за големи групи. Единственото, за което се сетих и съм сигурна, че не изискват предварително парички за група до 10 човека е Мр. Пица - пицария намираща се точно на Попа.

Решила съм да направя резервация за 10 човека там в лятната им градина, за да сме на въздух. Те имат големи сепарета, които са за 10-12 човека и се надявам, че ще ни поберат.

Ето това е сайта на заведението: http://mrpizza.bg/
Адреса е: бул. Васил Левски 53(до Попа)

Тези, които ще могат да дойдат навреме - ще се съберем на Попа в 16.00 ч, 12-ти юли (вторник).
А тези, които ще дойдат по-късно - ще чакаме направо в заведението.


Разбирате, че не мога да дам личния си телефон тук, затова моля, която от вас иска да го получи за обратна връзка - да ми пише на мейла: Ble6tu4ka кльомба gmail.com

Усмивки и До-Виждане ;)


15 коментара:

  1. За съжаление няма как да се измъкна от работа по това време :-( Най-искрено Ви желая весело изкарване :-) Да се забавлявате и за нас, които няма да може да дойдем и задължително да направите снимков материал :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Супер си, Гери! Знам си аз на кого да възложа организацията. :)

    Миленка (Пейпър Мил) може да мине след работа към 5 и нещо, ще се чуем на деня с нея.

    Само да кажа за работещите, че може да дойдете и след работа, не е задължително всички да се съберем в 4 още повече в работен ден.

    ОтговорИзтриване
  3. Ще се опитам да дойда , но към 18 часа.

    ОтговорИзтриване
  4. Мацки, да Ви предупредя, че сепарето ще побере едва 10-12 човека. Няма опция за добавяне на столчета и трябва да зная дали със сигурност ще дойдат повече от предвидените присъстващи, за да запазя още места, защото инак ще трябва да седим една в друга....

    ОтговорИзтриване
  5. Гери, забравила си Дани в списъка.

    ОтговорИзтриване
  6. Момичета, ще ида в неделя до Мр. Пица, за да видя какви са опциите да се поберем всички, защото до тук с не съвсем сигурните и късно-пристигащите сме 14 човека.
    Много съжалявам, но ако се случи така, че най-голямата маса е за 12 човека, както предполагам, да не се сърдят тези, които не са потвърдили пристъствието си, че няма място.

    ОтговорИзтриване
  7. Гери, ти си невероятен талант! Чудесно си се справила с оранизацията :) Аз ще съм от леко закъснелите и ще дойда направо в Мистър Пица. Имам ти телефонния номер, ще поддържаме връзка :) Хубав уикенд на всички и до скоро!

    ОтговорИзтриване
  8. ех, че забавно и организацията и всичко:)

    ОтговорИзтриване
  9. Гери, аз от два дни съм на морето и....явно няма да успея да дойда, понеже се очаква да се върнем в София към 19-ти..Много, много съжалявам,че ще пропусна този път, и..чакам с нетърпение снимки от мероприятието. Поздрави от Бургас, морето и неговите трудови хора :) и..разбира се от мен!

    ОтговорИзтриване
  10. Аз като новобранец в средите на картичкоправещите може ли да попитам каква е тази среща :)

    ОтговорИзтриване
  11. Щурчо, значи до следващата среща тогаз:)

    Мила, бях писала в другата публикация по-надолу поводът за срещичката. :) Понякога се събираме да се видим и запознаем тези, които не се познаваме. Та сегашния повод е идването на Нана в Бг-то. :)

    ОтговорИзтриване
  12. Аз ще дойда със сигурност. Гери, благодаря за невероятната организация!

    ОтговорИзтриване
  13. Гери,благодаря ти за страхотната организация!Аз мога да се измъкна и ще дойда на Попа в 16.00!Нямам търпение да се запозная с теб, Нана и всички останали.Прегръдки

    ОтговорИзтриване
  14. Много ме зайнтригувахте, исками се да се присъединя към вас, но се притеснявам, че съм до 6ч. на работа и не знам дали ще ви хвана :(

    ОтговорИзтриване
  15. Мила, има момичета, които ще идват по-късничко, но и аз не зная до кога ще останем там.

    Аз паднах много лошо в събота и съм с навехнат крак и със сигурност няма да остана до края на сбирката, но е възможно групичката да се позаседи. :)

    ОтговорИзтриване

Няма по-голяма награда от това да знаеш, че това, което си направил е било оценено от някого! Отрицателните оценки ми помагат да стана по-добра, а положителните ми дават увереността, че вървя в правилната посока. Благодаря ви, другарчета!

LinkWithin

Може да харесате и нещичко от: