сряда, 13 юли 2011 г.

Харесва ми, Не ми харесва...

От дълго време мислех за това и ето, че вчера, когато стана на въпрос с мацките на срещата - май открих решение.

Една от многобройните причини да не публикувам често тук - наред с това, че напоследък рядко правя нещо, все си запълвам времето с други неща, а не с правене на картички, а също и невъзможността да преглеждам всички блогове и да похваля момичетата, които не са се отдали на творчески мързел като мен, е че имам чувството, че ако почна да публикувам картички всеки ден - в един момент тези, които все се опитват да кажат по някоя добра дума за това, което съм направила ще бъдат в поставени в някаква такава позиция да се чудят какво ново да измислят да кажат. (Поне с мен е така)

Истината е, дами, че за да бъде похвалена една картичка - няма кой знае колко различни начина за съжаление. В един момент коментарите се превръщат в едно монотонно: Ах, колко е хубава! И според мен дори до известна степен човек изпитва вина, че или е твърде зает да коментира или просто, че не може да измисли нещо по-нестандартно като коментар.

По този повод си говорихме с момичетата, че би било много хубаво за Blogger-а да бяха направили Like Button. Мисля, че е гениално - хем човекът, който "с пот на чело" прави картички ще знае (ако случайно е пропуснал да си активира статистиката за блога), че някой е минал от там и е видял произведението му, хем пък посетителите няма да се чувстват длъжни да оставят изсмукани от пръстите понякога хвалебствени коментари само за да регистрират присъствие и твореца да не се чувства самотен.

След дълго търсене - такъв бутон не намерих. Единственото най-близко до това и според мен компромисно решение е - Like Button за Facebook, който да се появява след всяка публикация.
Вече много хора ползват Facebook и това ми се струва най-удачния начин да покажеш, че си надникнал в съответния блог и това, което си видял ти е харесало, без да се налага непременно да оставяш коментар затова.

Такова чудо се слага по много лесен начин. Аз лично се водих по инструкциите ето ТУК. И ми отне не повече от 2 минути да го направя. Достатъчно е да изпълните само първите 2 стъпки.

Дано да съм Ви била полезна. :)

Тук малко постфактум след ползотворната дискусия в следствие на поста искам да копирам мнението на Течето, защото според мен е много полезно, а аз не знаех това, което сподели тя.
Сега като се замисля - даже повече ми харесва от Фейсбук варианта, който бях намерила аз.

Te4eto каза...

За картичката нищо различно не мога да кажа - харесва ми, със съпътстващо чувство на вина... точно както го описваш.
Но за бутоните мога да дам мнение - не за друго, ами както знаеш FB не е моя човек.
Има опция в блогър за бутони - не знам после дали можеш да видиш точно кой и как ти е гласувал, но бутони има. Като отидеш на редактиране на дизайна/ елементи в страницата/ полето "публикации в блога" - натискаш за редактиране и се отваря прозорче с много опции.
И там има възможност да активираш бутончета реакции. Те са забавен, интересен и вълнуващ, но могат да се редактират, а аз знам, че ти това го можеш :-).



Сега с чисто сърце ще Ви покажа каква картичка направих за рождения ден на брат ми. Още повече, че тя вероятно би Ви се сторила като de javu, но тъй като съм емоционално обвързана - ще Ви я покажа.










Моделчето е ето от ТУК, в случай, че някой му хареса и иска да я направи и той.

И на финала, но не на последно място искам да благодаря на всички момичета, които дойдоха на срещата. :) Много весело беше и се надявам, че за всички ни останаха готините впечатления и хубавата емоция от няколкото неусетно изминали часа заедно.




16 коментара:

  1. Гери, веднаха изпробвах бутона "Харесва ми" и то не за друго, ами защото картичката наистина много ми харесва! Bro-то много ме впечатли :), много хубави земни цветове си използвала.

    Много сте хубави всички на снимките!!!

    Отивам да слагам и аз бутона :)!

    ОтговорИзтриване
  2. Това "Bro" и мен ме грабна най-много от цялата картичка :-)
    Благодаря за инструкцията! И аз отдавна се чудя как да вметна нещо подобно в блога си.

    ОтговорИзтриване
  3. Картичката е много хубава!
    Благодаря за информацията за бутончето,ще го използвам и аз!
    Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  4. Гери картичката е прелест:)))Много ми харесва сгъвката,а печата е супер як :)))
    Много ми харесва това с Лике Буттон ,защото наистина понякога думите ми се губят:))))Благодаря,че сподели и с нас как да си го сложим и да ти кажа много ще улесни всички:)))
    Thank you very much:)))

    ОтговорИзтриване
  5. Добра идея! И аз се занимах с инсталиране на бутонче.
    Иначе моето мнение за коментарите го знаеш. Аз обичам да критикувам,но понеже не виждам никакви негативни или конструктивни коментари от никого, се придържам към общия дух на "всеобща любов".;)
    Весел празник на брат ти и на цялото семейство1

    ОтговорИзтриване
  6. За картичката нищо различно не мога да кажа - харесва ми, със съпътстващо чувство на вина... точно както го описваш.
    Но за бутоните мога да дам мнение - не за друго, ами както знаеш FB не е моя човек.
    Има опция в блогър за бутони - не знам после дали можеш да видиш точно кой и как ти е гласувал, но бутони има. Като отидеш на редактиране на дизайна/ елементи в страницата/ полето "публикации в блога" - натискаш за редактиране и се отваря прозорче с много опции.
    И там има възможност да активираш бутончета реакции. Те са забавен, интересен и вълнуващ, но могат да се редактират, а аз знам, че ти това го можеш :-).

    ОтговорИзтриване
  7. Кали, да ти кажа, на някои картички - човек просто няма какво негативно да изкоментира. Но за всеобщата любов, моето мнение също го знаеш. ;)

    Мацки, ся като гледам, това с "харесването" има един недостатък, а именно, че няма как човек да види кой точно е харесал нещото, но пък смятам, че не е фатално. :)

    Ако някой намери по-хитра идея - да свирка!:)

    ОтговорИзтриване
  8. О, Тече, виж това е нещо, което не знаех! Непременно ще се поразтърся из опциите:) Гуш!

    ОтговорИзтриване
  9. Благодаря за напътствията за бутончето, ще си го сложа със сигурност. И аз не коментирам често точно поради това, че няма какво по-различно да кажа от другите.
    Но картичката ти е страхотна, обичам разчупени идеи. Кораба печат ли е или картинка?

    ОтговорИзтриване
  10. Знаех си аз, че ще успееш!
    На мен блогър не ми се подчинява днес, но и аз ще си сложа когато ми позволи... гуш!

    ОтговорИзтриване
  11. Добре, че ви има с ТЕЧЕТО, та да измислите нещо по- креативно и да улесните всички ни в трудното начинание - коментари! Скоро спорихме по тази тема надълго и нашироко и наистина трябва да има някакъв по- лесен вариант за споделяне на впечатленията ( макар, че един бутон не може да измести думите).
    Картичката ти е великолепна и много емоционална! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  12. Гери, аз също си сложих такова бутонче - от тук topbloglog, като има такава отметка, която може да се отбележи, може и да се пропусне... - "Искате ли да показва имената на гласувалите?"...Слагах няколко варианта, ама трябваше да го тествам с някой, а не ми се занимаваше....Но има избор..забавно е...

    ОтговорИзтриване
  13. Мерси Дани:) И това ще пробвам, но така като гледам то е нещо като класация за блогове там.. а мене като цяло идеята за такъв бутон ми е по-различна.

    Освен това някак си, без да искам да омаловажавам крафтърските блогове, но си мисля, че те са от по-друго естество и класирането им наред с политически и др. блогове, където хората пишат цели есета и статии някак си ми се вижда неравностойно.

    П.П. Това с виждането на гласувалите не ми се получава макар че уж вкарах правилния код. Ще видя по-късно да го тествам с някоя опитна зайка. ;)

    ОтговорИзтриване
  14. Благодаря, беше изключително полезно да го знам;)

    ОтговорИзтриване

Няма по-голяма награда от това да знаеш, че това, което си направил е било оценено от някого! Отрицателните оценки ми помагат да стана по-добра, а положителните ми дават увереността, че вървя в правилната посока. Благодаря ви, другарчета!

LinkWithin

Може да харесате и нещичко от: