неделя, 31 октомври 2010 г.

Candycanes

Въпреки слънчевото време на вън вече мирише на зима. Сега и със смяната на времето започва да се смрачава и по-рано, което пък допълнително засилва усещането за наближаващия студ.
За мен хубавото в зимата са две неща - Коледа и моят рожден ден, макар че второто е по-скоро в края на есента. :) Именно за това още от сега съм заредена с хубаво настроение. :)

Мисля си тази година ако дамите от Движението на Българските Майки преценят, че моите картички биха помогнали за тяхната благотворителна инициатива, да се включа в Коледния базар, който организират всяка година. Това е и една от причините, поради които наблягам напоследък повече на зимните картички.

Тази картичка я направих специално за Mo's Challenge, където темата е Pick a Season.




As I'm too tired to write the post in English, please use Google Translate on the side bar. :)

6 коментара:

  1. Very pretty card! I love all the details and her beautiful black hair. Thanks for joining us in Mo's Challenge this week.

    ОтговорИзтриване
  2. Отново страхотна картичка си направила Гери. Не мога да спра да се възхищавам на лекотата, с която съчетаваш различните хартии, така че винаги успяваш да създадеш нещо много красиво.

    ОтговорИзтриване
  3. Гери, много сладка, сладка, сладка картичка! Убедена съм, че дамите от ДБМ ще са много щастливи да се присъединиш към тях. :)

    ОтговорИзтриване
  4. Чудесна е, Гери! Много красиви цветове си подбрала :).
    Желая ти успех в инициативата, в който, впрочем, лично аз не се съмнявам :).

    ОтговорИзтриване
  5. This is beautiful. I love your coloring on the hair. Great job. Thanks for joining us at MO's.

    ОтговорИзтриване

Няма по-голяма награда от това да знаеш, че това, което си направил е било оценено от някого! Отрицателните оценки ми помагат да стана по-добра, а положителните ми дават увереността, че вървя в правилната посока. Благодаря ви, другарчета!

LinkWithin

Може да харесате и нещичко от: