сряда, 13 октомври 2010 г.

Bella Loves Christmas

Тъкмо направих поредната коледна картичка и тъй като напоследък бях позанемарила участията си в различни предизвикателства, реших, че този път задно с възобновяването на тази си страст, ще се опитвам (ако не ме мързи изключително много) да ви напиша и какво съм ползвала за направата на тази, а и за бъдещите си картички. :)
Скеча е на Friday Sketchers, и тази картичка ще е за там, а освен това ще я мушна и в още едно предизвикателство A Spoon Full of Sugar - Winter Wonderland.



I just finished another Christmas card and as from some time now I haven't participated in any Challenges, decided to include it in two.
I made it by the sketch at Friday Sketchers,and as there is a winter theme in A Spoon Full Of Sugar, I'll enter it there too.






Използвани материали:

Печат на Мо - Бела обича Коледа.
За рокличката - Бяло "Натрошено кадифе" от Елшите.
Декоративна ножичка - Накъдрено
Spellbinders Nestabilities - Scalloped Circles
Цветя - Prima
Панделка - от Джъмбо.
Брокатен картон Звезден Прах от Елшите.
Хартии - Jolly By Golly - Cosmo Cricket
Cuttlebug Embossing Folder - Snowflakes

9 коментара:

  1. Страхотна е тази Белла! Картичката е невероятна и натрошеното кадифе е доста ефектно. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Гери, толкова е нежна и сладка! Много е хубаво, че си направила описание на използваните материали. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Много ми харесва.Красиво като идея като изработка.Мерси.Гушкам.А искам да кажа ,че днес при секретарката беше онази жена от разговора ми лятото...

    ОтговорИзтриване
  4. Прекрасна е. Страшно много ми харесва.

    ОтговорИзтриване
  5. Картичката е просто зашеметяваща! И това, че си споделила начина на изработка, ти прави чест.Благодаря ти!

    ОтговорИзтриване
  6. Леле тая Бела, колко е прекрасна! Как ги правиш тез красоти, бе Гери?!?

    ОтговорИзтриване

Няма по-голяма награда от това да знаеш, че това, което си направил е било оценено от някого! Отрицателните оценки ми помагат да стана по-добра, а положителните ми дават увереността, че вървя в правилната посока. Благодаря ви, другарчета!

LinkWithin

Може да харесате и нещичко от: