вторник, 19 октомври 2010 г.

Щастливец 29 или На Кого Се Усмихна Късмета

Днес е 365-тия ден откакто започнах да картичкоблогвам и да Ви кажа - много съм горда от себе си! Горда съм, защото това ми хоби за сега държи рекорда по продължителност. Аз обичайно губя много бързо интерес и постоянно се захващам с нови и нови неща, които в последствие рядко довършвам. ;) Въобще - много разхвърляна персона съм, при това не само в хоби сферата. ;)

Много се радвам, че за това време успях да превърна блога си в уютно и харесвано от много хора място. Съвсем друго е, когато някой те потупа по рамото и каже, че това, което си направил му харесва. Гъдела по творческото его е изключително приятен.:)
И се надявам за в бъдеще да срещам още повече привърженици на картичкоправенето, било тук или на живо, да споделяме идеи и интересни хрумвания и да утоляваме взаимно жаждата си за красота. :)

А сега по същество - въпреки, че заглавието е повече от красноречиво...:)
В бонбоненото раздаване се включиха точно 30 кандидат-късметлийки (изредила съм ги с номерцата в Бонбонения пост, за да не става объркване), и казаха толкова мили думи, с които наистина дълбоко ме трогнаха! Благодаря Ви на всички, за това, че Ви има и надничате в моето творческо кътче!:) Гуш!

За съжаление щастливката трябва да бъде само една.. И тя е:




Моля те напиши ми адреса си на e-mail: Ble6tu4ka(кльомба)gmail.com , за да ти изпратя наградата. :) И с нетърпение ще очаквам какво ще измайсториш със скромното ми подаръче. :)

2 коментара:

  1. Герии, аз с моя гаден късмет в последно време, въобще не съм гледала ни един от блоговете, които следя. Но сега седнах за малко да си припомня що е то компютър :) и някак стигнах до теб.
    Съжалявам, че не съм успяла да се запиша за наградката ти, но се радвам, че навреме ще кажа колко ми е любимо твоето местенце. И може и да не вярваш, че е възможно, но аз наистина не мога да си избера само едно от прекрасните ти творения - най-искрено - всички са изключителни.
    Желая ти да продължаваш все така и да печелиш още много приятели с таланта си!
    А на победителката - честито!

    ОтговорИзтриване
  2. Ихааа! Идеите вече танцуват в мен (танца на радостта):-) Още веднъж честита годинка и още много по 365 картички (за празник и непразник)...

    ОтговорИзтриване

Няма по-голяма награда от това да знаеш, че това, което си направил е било оценено от някого! Отрицателните оценки ми помагат да стана по-добра, а положителните ми дават увереността, че вървя в правилната посока. Благодаря ви, другарчета!

LinkWithin

Може да харесате и нещичко от: