вторник, 16 март 2010 г.

Kraftin' Kimmie Challenge - 21 - Just Bead It!

Отдавна съм фенка на тези печати или по-точно на линията Moonlight Whisperers. Напоследък нещо нямам ищах за захаросанки момиченца.. все се мятам на по-шантави картинки. Наскоро открих, че за любимите ми печати си има и предизвикателство.. и си викам що пък да не се шмугна и там. :)
Тази седмица условието е да има мъниста по картичката. Доста се чудех как точно да ги включа.. накрая не съм сигурна дали ако ги бях сътворила нещата по друг начин нямаше да се получи по-добре, но.. каквото - такова.. :)

I don't usually write in English my posts, but as I'm going to participate in this weeks Kraftin' Kimmie Challenge I decided to use both languages. I'm in love with Moonlight Whisperers Stamps and recently discovered Krafrin' Kimmie Blog so now I made this card with gorgeous Josephine and a beaded ornament which I made myself.




В този пост ще ви покажа и една зелена картичка с печат от същата серия, която отдавна исках да направя и макар като композиция да не е нещо сложно, много ме радва колко джиджина стана. :)

In this post I decided to show you one other card, although I can't join with it in the challenge. Here I used lovely Drucilla.


4 коментара:

  1. Много са красиви и двете.
    Особено първата ми харесва много. Жозефине е една прекресна магьосница.

    ОтговорИзтриване
  2. И на мен ми харесват и двете, но втората една идея повече, сигурно защото фона е по-семпъл.

    ОтговорИзтриване

Няма по-голяма награда от това да знаеш, че това, което си направил е било оценено от някого! Отрицателните оценки ми помагат да стана по-добра, а положителните ми дават увереността, че вървя в правилната посока. Благодаря ви, другарчета!

LinkWithin

Може да харесате и нещичко от: