сряда, 3 август 2011 г.

Oh Christmas tree, Oh Christmas tree...

Ха добър ден! :)
Днешната картичка е от т.нар. Картички за душата. Така наричам картичките, които правя просто ей така - без да целя да ги включа в някое предизвикателство, без да имам конкретен повод за тяхната направа, а просто да задоволя някой спонтанен творчески порив. :)
Този творчески порив е на Коледна вълна (колко учудващо, нали?). Реших, че началото на Август е чудесно време да започна да трупам коледни картички, че миналата година толкова направих и на края пак се наложи да правя няколко в последния момент, защото не ми стигнаха. :)





11 коментара:

  1. Гледайки картичката ти, моментално си спомних "Коледна песен" на Чарлз Дикенс. Не знам как си успяла да се настроиш на зимно- коледна вълна в разгара на лятото, но много добре си уловила духа на празника! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  2. Обичам картички за душата.А тази ти е страхотна!След миналата Коледа и аз си взех това блокче (да не свърши) и все му се каня.Само да имам време за душата и аз и ще видиш...;)

    ОтговорИзтриване
  3. Духът на Коледа изпълва тази картичка! Великолепна е и определено е много завладяваща, а човек има усещането, че наистина чува коледната песен! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  4. Много топли цветове, чудесна картичка!

    ОтговорИзтриване
  5. Прекрасна картичка, с любимите ми коледни хартии! Идеята с часовника е страхотна!

    ОтговорИзтриване
  6. Много е красива картичката и излъчва празнично настроение.Създава едно прекрасно усещане за празника !Прекрасна е!

    ОтговорИзтриване
  7. Коледните картички никога не достигат! Колкото и рано да започнеш :).
    Разкошна е тази картинка. Придава едно такова празнично настроение. Аха да запееш коледна песен... Хареса ми как си я съчетала с надписа и часовника :) (Моя все още си го пазя и не се решавам да го ползвам.)

    ОтговорИзтриване
  8. Какая прелесть! Чудесная открытка получилась!!!

    ОтговорИзтриване
  9. Ухаааа, чакай да тЪ похваля и тук. И да взема да се поизтъкна, че без мен хич нямаше да я има тая каричка, да да...добре че намина на гости, че да ти дойде музата...

    Ама пък мноого ми харесва. Чак ми иде да я изплагиатствам и да си направя и аз една подобна (аз тези хартии ги нямам).

    Имаш още една такава картинка - давай следващата :-)

    ОтговорИзтриване
  10. Леле ... колко е сладурска и коледна :) Направо ми се приисква да е коледа !

    ОтговорИзтриване
  11. Е, Гери....това наистина си е картичка за душата ...Чудна е,една такава ....приказно-коледна! И на мен ми се прииска да е Коледа!

    ОтговорИзтриване

Няма по-голяма награда от това да знаеш, че това, което си направил е било оценено от някого! Отрицателните оценки ми помагат да стана по-добра, а положителните ми дават увереността, че вървя в правилната посока. Благодаря ви, другарчета!

LinkWithin

Може да харесате и нещичко от: