петък, 5 август 2011 г.

Време за мъже

От известно време тази картичка седи непоказана, макар че е една от най-любимите ми мъжки картички, които съм правила. Реших да я споделя сега, защото мисля, че моделчето, което ползвах - ще вдъхнови и вас или най-малкото ще Ви погъделичка да опитате и вие да си направите! Освен, че е ефектна - е и много забавна за изработване, само трябва да внимавате с разположението на елементите и това колко ще се издърпва всеки от сегментите.

Както ще видите - аз това така и не успях да го преценя съвсем добре, но нямах време за повторен опит и при отворено положение картичката ми малко прилича на небостъргач.. :) Ама като я правя отново - вече ще си знам.
Ето ТУК е урока, по който се водих аз, но имам усещането, че разрезите, по които се предполага да се плъзгат частите - на някои снимки са наобратно и отстоянието от горната и долната част на хартията трябва да е различно, но може пък аз нещо да не съм разчела снимките както трябва.. знам ли..











5 коментара:

  1. Много си ти е хубав даже небостъргача! Ама и в теб напират инженерни мисли, май :)
    Гуш

    ОтговорИзтриване
  2. Разкошно моделче си си избрала и смятам, че си се справила чудесно! А този рокер е толкова завладяващо сладък! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  3. Hi!
    ♥Your colouring is fantastic and I love the image, papers, and embellishments! Wonderful card! ♥
    Hugs Gry

    ОтговорИзтриване
  4. Ааааууу, супер яка картичка! Ще пробвам и аз да направя подобна! Много, много ми допадна! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  5. Гери, колко време не бях надничала тук, и естествено намерих това, което очаквах....отново интересна и ефектна картичка, която и аз май ще пробвам....! А кусурите за нещо по нея ...май само ти си ги виждаш... Поздравления за прецизната и красива картичка! Гуш! Силно!

    ОтговорИзтриване

Няма по-голяма награда от това да знаеш, че това, което си направил е било оценено от някого! Отрицателните оценки ми помагат да стана по-добра, а положителните ми дават увереността, че вървя в правилната посока. Благодаря ви, другарчета!

LinkWithin

Може да харесате и нещичко от: