събота, 27 август 2011 г.

Vintage Wedding Box

Много е приятно, когато някой ти се довери да направиш нещо, което той да подари. Мои близки колеги днес са на една много специална сватба и ме помолиха да изработя кутийка, в която да сложат паричния си подарък. Темата на сватбата е 50-те години на миналия век... Ама не в България, ами в Америка.
Аз да си призная реших за по-сигурно да заложа на а-ла винтидж стила, който в момента е така модерен - десени на рози, бели мебели и всичко в този дух.

Ето го и финалния резултат. Снимките не са много добри заради факта, че снимах на директна слънчева светлина, което ги прави твърде ярки, но нямах време за повторение...









13 коментара:

  1. Страшно много ми харесва, Гери! Прекрасен резултат! Тази клетка толкова много си я бях харесала и точно, когато се наканих да правя поръчка беше свършила. :(

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотен е този стил! Нищо им няма на снимките - много добре се вижда красотата на кутийката :).

    ОтговорИзтриване
  3. Гери, страхотно както винаги!
    Всички елементи, които си използвала са ми много, много любими!
    И аз съм на ретро вълна и след малко ще публикувам моята нова картичка на тази тема:)

    ОтговорИзтриване
  4. Очарователна е! Стилна и изискана! Сигурна съм, че ще се хареса страшно много на младоженците.
    Поздравления! Твоите творби винаги са ме вдъхновявали. Истината е, че миналото лято случайно попаднах на твоя блог, а тогава и хабер си нямах за скрапбукинга и картичкоправенето, всичко много ми хареса, удиви ме и ме запали неимоверно много по тази техника. Така започнах и лека полека продължавам да се уча. Успех!

    ОтговорИзтриване
  5. Прекрасна е!Много изискана ,елегантна ,малко бижу!

    ОтговорИзтриване
  6. Много красива!Всички елементи и цветове по нея са много стилни!Поздрави!Нели

    ОтговорИзтриване
  7. Страхотна е!И нямам думи за елемента с гълъчетата.Много ми хареса!

    ОтговорИзтриване
  8. Гери,невероятна е!Това е любимият ми стил. А за изработката и съчетанието,направо нямам думи...

    ОтговорИзтриване
  9. Прекрасна! Страхотна изработка, Гери!

    ОтговорИзтриване
  10. С две ръце се присъединявам към хубавите думи на другите момичета! Страхотно великолепие и разкош си създала! Поздравления!

    ОтговорИзтриване

Няма по-голяма награда от това да знаеш, че това, което си направил е било оценено от някого! Отрицателните оценки ми помагат да стана по-добра, а положителните ми дават увереността, че вървя в правилната посока. Благодаря ви, другарчета!

LinkWithin

Може да харесате и нещичко от: