неделя, 28 август 2011 г.

Добре дошли "Двама с Мама"!

Бях много приятно изненадана и истински поласкана, когато Вели /The Green Eyed Girl/ преди известно време сподели желанието си да ме покани да гостувам на прекрасния блог за децата и техните родители, на страниците на който споделя страхотни идеи и находки - Двама с Мама.
Винаги много ми е било интересно да чета публикациите за най-различни гостенки на различна тема по блоговете и се притеснявах дали ще се справя достатъчно добре, че да е интересно и забавно, но пък Вели е толкова страхотна и много ми помогна. Благодаря ти, Вели!
А на всички, които им е интересно да разберат малко повече за мен и за парти-идеята, която подготвих специално за "Двама с Мама", бъдете ни Добре дошли!



5 коментара:

  1. Гери,да си жива и здрава !Цял дем умувам вьрху идейка за летен албум на внука и ми даде страшна идея.Обаче ако ми кажеш и морските печатчета от кьде са още по ще се радвам.Ако мойто чудовище -ськровище беше родено лятото бих му направила такьв рожден ден!Разкошно си се справила сьс задачата.

    ОтговорИзтриване
  2. Гери, радвам се на твоето гостуване - Вели е направила страхотен избор с поканата към теб! Възхитена съм за кой ли път от всичко, което правиш ....винаги влагаш страшно много от себе си! А ти си просто слънчева, прецизна и креативна!
    Всичко, което предлагаш за РД на плажа е красиво, изпипано и страшно забавно, би се получило страхотно парти!
    "Двама с мама" е любимо мое блогче и се радвам винаги да има за какво да го навестявам, а Вели все така да предлага интересни неща...По една голяма прегръдка и за двете ви!

    ОтговорИзтриване
  3. Както казах и там, приятно ми бе да ти гостувам,
    гостоприемна си и с присъшата ти ведрост, ми създаде отново приятни впечатления.липсваше ми само топло какао и бисквити:)

    ОтговорИзтриване
  4. С Наско сърдечно ти благодарим за гостоприемството! И за почерпката, която съдейки от коментарите, се е усладила не само на нас :)) Голямо гуш и целувки!

    ОтговорИзтриване
  5. Раче, за съжаление тези печати, които съм ползвала аз - вече ги няма при Елшите. Но видях, че е останала една бройка от ето тези - http://2elshi-shop.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=1580&category_id=84&option=com_virtuemart&Itemid=1
    Те също са с рибки и мисля, че биха ти свършили същата работа. :) Успех и с нетърпение ще чакам да видя албумчето за малкия сладур!

    Ле, Дани, много съм щастлива, че сте се забавлявали с гостуването на Вели и Наско при мен. :) Гуш!

    Вели, мляс! :)

    ОтговорИзтриване

Няма по-голяма награда от това да знаеш, че това, което си направил е било оценено от някого! Отрицателните оценки ми помагат да стана по-добра, а положителните ми дават увереността, че вървя в правилната посока. Благодаря ви, другарчета!

LinkWithin

Може да харесате и нещичко от: