петък, 3 февруари 2012 г.

(За)меч(т)ателно...

Признавам си, правих тази картичка, отпускайки се по течението на идеята, която имах в главата си. Исках цветовете да са по-бледи, леко увяхнали, малко състарени. Не ме бива обаче много в старинния стил и каквито усилия и да положа не го докарвам баш. 
Тая картичка не е особено shabby chic май. Оказва се, че освен пастелните тонове и старинния вид, другите неща, характерни за този стил са ми Тъмна Индия,  но тъй като я правих с мисълта за предизвикателството на Тони и за Crazy Challenge, заради което тези два слънчогледа озариха картичката, съм решила, че ще я включа на двете места. 





Обаче да знаеш, Тони, че не съм от сръдливите и ако не съм докарала картичката да пасва достатъчно на темата - хич не се тревожи да ме дисквалифицираш, ок?:) 




8 коментара:

  1. Гери, не знам дали е шаби шик, но пък е много сладка. Цветовете, които си подбрала много ми харесват.

    ОтговорИзтриване
  2. Сега започвам да пиша и сигурно ще се получи дъъъъълго! Но трябва да си кажа!
    Много съм изчела, много съм изгледала в стил Шаби шик и предизвиквайки ви с него, исках само и вие да опитате нещо ново, с което да се забавлявате, да експериментирате и в никакъв случай не съм искала да ви затрудня. Както всъщност стана! И не ми се иска да се получи така, че да се тормозите толкова много! Нали трябва да се забавляваме! Така, както успеете да го усетити, така го предайте! Аз пък въобще няма да съм толкова взискателна, защото виждам, че това е непознат, труден стил за вас, повечето от вас може да имат няколко идеи, но да речем, че нямат необходимите материали, цветове и т.н. Е, няма да хукнете сега да пазарувате! Важното е да ни е весело!
    Сега за картичката - много романтична, особено с тази чаровна госпожица, която е облечена, според мен, в много романтична и ретро рокля, цветовете са си напълно в стила Шаби шик, а за състаряването - хартиите са подбрани прекрасно и създават достатъчно усещане за старинност!
    Благодаря ти, Гери! Благодаря, че прие предизвикателството, което знам, че за теб е двойно и че направи тази чудесна картичка, с която се присъединяваш към купона и Предизвикателство №1!
    Сега само да не забравя - преглеждайки блоговете я виждам и чета, че е за там, но пък не я виждам в списъка. Нещо се е объркало с жабока или си забравила от вълнение да я прибавиш?

    ОтговорИзтриване
  3. Аз още не се осмелявам да започна моята картичка в този стил, но твоята е много хубава! И както каза Тони - важното е да се забавляваме!

    ОтговорИзтриване
  4. Lovely Card Thanks for joining us at the crazy challenge. Hugs Pam

    ОтговорИзтриване
  5. Факт е, че картичката е много готина, просто си и придала собствено шаби излъчване, което я прави различна, а това в повечето случаи си е плюс, според мен :)
    Поздрави успех!

    ОтговорИзтриване
  6. Много е красива тази девойка с хвърчило! Картичката ти е чудна и с право е вече в Топ тройката на Крейзито! Честито!

    ОтговорИзтриване

Няма по-голяма награда от това да знаеш, че това, което си направил е било оценено от някого! Отрицателните оценки ми помагат да стана по-добра, а положителните ми дават увереността, че вървя в правилната посока. Благодаря ви, другарчета!

LinkWithin

Може да харесате и нещичко от: