петък, 23 юли 2010 г.

Просто така..

Все така се случва, че се опитвам да съчетая този или онзи скеч с не знам си какви си други неща като седна да правя картички.. Отдавна не бях сядала да направя нещо просто ей така, заради удоволствието само да сложа неща както си ги представям. Повод за днешната ми картичка стана една рисунка от EluxioS, която съвсем случайно открих. Този начин на рисуване винаги ми е харесвал, защото е далеч от сладникавите момиченца, които са толкова масови сред крафтърите.. включително и при мен. :)




Recently I haven't made a card without following a sketch or a challenge, but as I saw this drawing by EluxioS the card appeared in my mind immediately. It is just so different from everything I've seen and I'm so happy that he's given his blessing to everyone who wants to color his fabulous piece of art!
So here it is!:)


7 коментара:

  1. "Просто така" ти се е получило просто супер!
    Много ми харесва.Цветовете са много хубави.И това със сърчицата много готино е станало.
    Тая девойка наистина не е от "твоите":)

    ОтговорИзтриване
  2. Да сядаш по-често да правиш нещо "Просто така":))))Супер е:))))

    ОтговорИзтриване
  3. Мммммм, страшна е! Много готина!

    ОтговорИзтриване
  4. Гери, влюбих се в тази картичка! Хартиите, сърчицата, рисунката - всичко е прекрасно съчетано и много красиво. Прекрасна картичка!

    ОтговорИзтриване
  5. fabulous card :-) the image is fab and your colouring is perfect :-)

    BTW you won the Totally Papercrafts Challenge last week :-)

    luv
    Lols x x x

    ОтговорИзтриване
  6. Прелестна картичка, чудесна комбинация от цветове.

    ОтговорИзтриване

Няма по-голяма награда от това да знаеш, че това, което си направил е било оценено от някого! Отрицателните оценки ми помагат да стана по-добра, а положителните ми дават увереността, че вървя в правилната посока. Благодаря ви, другарчета!

LinkWithin

Може да харесате и нещичко от: