понеделник, 11 октомври 2010 г.

По малко за всички:)

Напоследък все по-рядко ми се случва да правя повече от една публикация на ден, но пък днес имам повод. :) А той е, че Деси вече си получи картичката за рождения ден и въпреки, че тя я сподели в блога си, ще я покажа и аз. :)



Тъй като Деси е мама на две фурийчета, за да съм сигурна, че ще я оставят да се порадва на картичката си, реших да направя по нещо малко и за тях. Така в плика се оказаха и два магнита за хладилник. Всъщност като ги завърших се оказаха бая големички, но пък нямаше как да ги направя по-малки, а и реших, че в днешно време магнитите за хладилник биват всякакви калибри и не е чак такава беда. :)
От доверен източник знам, че всичко много им се е харесало и няма как това да не ме усмихва.. :)

2 коментара:

  1. прекрасни са ,няма начин да не им е харесало всичко!Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Видях, видях преди малко тези очеизпълващи красоти, но няма как да не им се порадвам и тук :). Аз, като една родена блондинка, не можах да остана равнодушна пред розовия магнит :).

    ОтговорИзтриване

Няма по-голяма награда от това да знаеш, че това, което си направил е било оценено от някого! Отрицателните оценки ми помагат да стана по-добра, а положителните ми дават увереността, че вървя в правилната посока. Благодаря ви, другарчета!

LinkWithin

Може да харесате и нещичко от: