понеделник, 11 октомври 2010 г.

Заповядай и Благодаря:)

Този пост го кръстих така поради две причини. :)
Първата е, че наскоро направих една картичка за една мъничка принцеса, която съвсем скоро ще се появи на бял свят и се надявам, че моето творение е стигнало да момичето, което искаше да зарадва родителите й. И тъй като вероятността те да четат моя блог е нищожна, сега реших да Ви я покажа. :)





А втората причина е, че в събота получих картичката от Ле, за празника на картичките. :) И бързам да се похваля колко е хубава! Лени, много ти благодаря! Наистина е страхотна и ми е много скъпа, защото личи, че си ми пратила част от душата си с нея.
От бързане да ви я покажа забравих да снимам и мъничките кроасанчета и питки от фимо, които ми е пратила. Сега като ги видях на живо - изглеждат още по-реалистични и сладурски, въпреки дребния си размер. ;)

5 коментара:

  1. Обожавам да правя Неща за деца :) Картичката ти ме очарова и си спомних детските години, когато по всякакъв повод по пощата се изпращаха поздравления (от леля, баба, другарчето от Россия), но (за съжаление) не в такъв разкошен вид... Колко хубаво би било, ако повече деца могат да получат за рождения си ден ръчно правена картичка :)

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотни са Гери, много красиви.
    Първата е невероятно сладка, а втората е прелестно изящна.

    ОтговорИзтриване
  3. прекрасни са и двете картички..

    ОтговорИзтриване
  4. ех, най-накрая маковете са си при теб,
    беше ми радостно докато ги правих.
    а бебешката - много е сладичка!

    ОтговорИзтриване
  5. I do trust all the ideas you have presented for your post.

    They are very convincing and will certainly work.
    Nonetheless, the posts are too quick for starters.
    May you please extend them a little from next time?
    Thank you for the post.
    Also visit my weblog : reduce acne

    ОтговорИзтриване

Няма по-голяма награда от това да знаеш, че това, което си направил е било оценено от някого! Отрицателните оценки ми помагат да стана по-добра, а положителните ми дават увереността, че вървя в правилната посока. Благодаря ви, другарчета!

LinkWithin

Може да харесате и нещичко от: