вторник, 20 април 2010 г.

"Черешката На Тортата" Или Скоро Ще Ви Светна Как Да Светне!

Няколко дена не съм се разписвала, но не е защото съм нямала желанието да пиша. Просто малко не ми остана време да направя нещо наистина интересно, за да ви го покажа. :)

Сега сядам малко унила, заради лошото време, което ми попречи да направя красиви снимки на това, което майсторих до сега. А няма и да мога да му направя, защото утре ще отиде при своята нова и надявам се щастлива притежателка. :) Въпросната притежателка ще бъде рожденичка на края на седмицата и това бе и поводът най-сетне да направя тази импровизирана торта, която още щом видях - веднага реших, че един ден ще реализирам. Стискайте ми палци да не надникне тук близките няколко дни и да разваля изненадата. :)

Та-даааам! :)



Представлява тортичка с кутийка.
И да не забравя - не каква да е тортичка! А светеща! Ето я в действие! ;)





С нея ще участвам в новото предизвикателство на Crazy Challenge!

А пък на любопитковците как става магията и как се прави това невиждано изобретение - съвсем скоро ще можете да разберете... обещавам! :)


At the moment I saw this birthday cake I wanted to make one myself! So now - Here it is! And it's a great opportunity to participate in this week's Crazy Challenge where the theme is Cupcake :)

10 коментара:

  1. Наистина е черешката на тортата!

    ОтговорИзтриване
  2. мдаааа, рожденничката ще ти подари подарък и на теб- смайването й, радостта и изумлението й.
    Много ще й хареса,вярвам, защото и на мен много ми харесва. Идеята също. Някой път може и да я 'открадна', макар че толкова е хубава твоята, че чак не ми се иска!!
    А за магията се досетих, много оригинална тортичка наистина! Очарователна!

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотна тортичка и кутийка, ще очаквам да видя как става номера със светещата част от тортата :)

    ОтговорИзтриване
  4. Много е сладичка тази тортичка! :) И много оригинална, като идея! Браво! :)

    ОтговорИзтриване
  5. Еха, много е сладка и кокетна :). Със сигурност ще бъде много приятна изненада :).

    ОтговорИзтриване
  6. Много симпатично подаръче! Ще чакам да разбера повече за черешката...:).

    ОтговорИзтриване
  7. I love this project!!! It's just too cute! Thanks for playing with us this week at The Crazy Challenge.

    ОтговорИзтриване
  8. Love it, love it, love it!!! thanks so much for playing along with us over at the crazy.
    Trish

    ОтговорИзтриване
  9. Гери! Завиждам на получателката на този мил подарък и чакам с интерес обещаното от теб, та да ни светне на всички!Гуш!

    ОтговорИзтриване

Няма по-голяма награда от това да знаеш, че това, което си направил е било оценено от някого! Отрицателните оценки ми помагат да стана по-добра, а положителните ми дават увереността, че вървя в правилната посока. Благодаря ви, другарчета!

LinkWithin

Може да харесате и нещичко от: