неделя, 28 март 2010 г.

Пантофките на малката Принцеса

Днес въпреки дъждовния ден аз съм в много приповдигнато настроение, защото отиваме на Прощъпулника на малката ни племенница. Тя е страшно очарователно детенце и вече прави своите неуверени малки стъпчици в голямото пътешествие наречено Живот. :)
Реших да направя нещо специално и красиво хем за нея, хем за нейните мама и татко. Затова и резултата е нещо смесено между изискано и бебешко. Представлява мъничка кутийка - с размери 9х13 см, в която й сложихме банкнотеното подаръче, а пък отгоре кацнаха малко пеперудени обувчици, за да й придадат още по-фееричен вид.










16 коментара:

  1. Прекрасен подарък. Обувчиците са толкова нежни и изящни. Наистина се е получила чудесна комбинация между изискано и бебешко.

    ОтговорИзтриване
  2. Фантастични са, Гери, със сигурност ще очароват хората, за които са предназначени!

    ОтговорИзтриване
  3. Много добра идея, обувчиците са много сладки и кутията е много хубава, цялостния вид на подаръка е прекрасен :)

    ОтговорИзтриване
  4. Уаууу,истинска прелест!

    ОтговорИзтриване
  5. Прекрасни са. Много сладурски подарък!

    ОтговорИзтриване
  6. Много изящни са станали, но все пак по бебешки сладки! Сигурна съм, че получателите ще са очаровани!

    ОтговорИзтриване
  7. Прекрасна идея и много елегантен начин да поднесеш паричен подарък!

    ОтговорИзтриване
  8. Аз пък ти пожелавам, в скоро време да имаш повод на теб на подаряват такова бижу!

    ОтговорИзтриване
  9. ще запомня тези обувчици....
    Много хубави цветове си избрала! Красота!

    ОтговорИзтриване
  10. страхотни са...много много нежни и много красиви

    ОтговорИзтриване
  11. Страхотни цветове! Много ми харесват обувчиците!

    ОтговорИзтриване
  12. наистина принцески обувчици - и тази пеперуда е страхотия, как искам и аз такива пеперуди....много ми харесва всичко

    ОтговорИзтриване
  13. Много ви благодаря, момичета! :)
    Всички много харесаха изненадата ни! :)

    А пеперудата всъщност е обикновена.. изглежда така, защото изрязах в крилцата й дупчици със скалпел, за да се получи по-нежна:)

    ОтговорИзтриване
  14. Еха, много нежни са станали :). А пеперудките са страхотен акцент.
    Нека наистина крачи уверено малката госпожица :).

    ОтговорИзтриване
  15. А си мислех, че вчера съм прегледала всичко ново ..
    То, всичко вече май е казано :)
    Прекрасна фееричност!

    ОтговорИзтриване

Няма по-голяма награда от това да знаеш, че това, което си направил е било оценено от някого! Отрицателните оценки ми помагат да стана по-добра, а положителните ми дават увереността, че вървя в правилната посока. Благодаря ви, другарчета!

LinkWithin

Може да харесате и нещичко от: