сряда, 17 март 2010 г.

Моята Синя Морска Феичка...

7 коментара:

  1. Гери, при вида и на тази картичка ми иде да възкликна УАУ :D. Оцветяваш фантастично, композициите ти винаги са страхотни, но бъга дава едно ново "звучене" на картичките ти.
    Влюбена съм в тази фея!

    ОтговорИзтриване
  2. Много рано викаш лятото:) Страшно ефирна стои!

    ОтговорИзтриване
  3. Разкошна е! Харесва ми композицията, елементите, оцветяванете, абе всичко. И определено обема я прави да изглежда много про:)

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотна е - обещаваща лятна феерия! А пък съчетанието и изработката....както винаги перфектни !

    ОтговорИзтриване
  5. Морската фея е наистина вълшебна. Приказна картичка, Гери.

    ОтговорИзтриване

Няма по-голяма награда от това да знаеш, че това, което си направил е било оценено от някого! Отрицателните оценки ми помагат да стана по-добра, а положителните ми дават увереността, че вървя в правилната посока. Благодаря ви, другарчета!

LinkWithin

Може да харесате и нещичко от: