събота, 27 април 2013 г.

Бонбонено

Здравейте мои виртуални и вече не-виртуални другарчета! :)
И аз бях ТАМ - ядох, пих, оцветявах и се веселих! (в този и в разбъркан ред) И тъй като вече всички, които присъстваха знаят колко забавно беше, а пък тези, които не успяха - поне визуално се присъединиха в последствие към преживяванията ни през изминалия уикенд, аз само ще споделя, че беше огромно удоволствие да гушкам приятелки, с които се познаваме "по блогърски" от години, но никога не се бяхме виждали. Най-съжалявам обаче, че не успях да отделя достатъчно внимание на всички, защото еуфорията и емоциите ме отвличаха все в различни посоки...
Та така.. дано да не ми се сърдите, но тъй като все се случва да правя разни неща, а не ги показвам, защото все се чувствам длъжна и да напиша нещичко в добавка, сега съм решила известно време просто да публикувам постове със снимки, защото блогът ми е всъщност мястото, където от край време си събирам снимките на всички неща, които правя и ми се ще да продължавам да го правя.

Днес ще ви покажа една скромна картичка, която направих специално за племенничката ни, която имаше рожден ден преди няколко дена. :)






Гуш от мен и до нови срещииии! :)

6 коментара:

  1. Много е весела и толкова сладко бонбонена!
    Ти и само снимки да пускаш, нали знаеш, че те само казват толкова много и ние много ще им се радваме :)

    Гуш
    Ем

    ОтговорИзтриване
  2. Аз съм жив свидетел, че не яде много :-D
    Радвам се, че се каниш да наваксаш! Целувки!

    ОтговорИзтриване
  3. Май някой след като си купи перфоратори цветя, започва да прекалява с тях ;-) Много е сладурска и ще се радваме и само на снимки :-)

    ОтговорИзтриване
  4. Гери, картичката ти е невероятно сладка ! Прекрасна е :)
    и само да те попитам получи ли вече подаръчето ми от играта "предай нататък " ?

    ОтговорИзтриване
  5. Приветствую всех на этом блог-форуме, я хочу рассказать вам о финансовом прорыве, который мистер Ли предлагает мне пережить, когда я голодал вместе со своим бизнесом и семьей во время пандемии covid19. Я наткнулся на мистера Ли в блоге, кто-то порекомендовал его всем, кто ищет ссуду, я был так взволнован, и у меня тоже появилась мотивация находиться в таком положении финансовой свободы, поскольку моя семья голодала, я связался с мистером Ли по поводу того, какое приложение я сказал ему история моей жизни о финансовом положении он присылает мне форму заявки, чтобы заполнить мои данные, что я и сделал после того, как он отправил мне кредитный договор, затем я отправил его своему юристу, чтобы он посмотрел и посоветовал мне, как это сделать, затем после Я подписал кредитный договор после того, как мой кредит был одобрен через несколько часов после того, как банк связался со мной для перевода средств и сборов, которые мне нужно снять на стойке банка Я снял расходы, которые я получил свой кредит на следующий день, когда я снял банковские сборы, поэтому Было действительно приятно работать с мистером Ли, и я очень благодарен ему за помощь, которую он мне оказал, которая действительно помогла моей семье от голода. свяжитесь с мистером Ли по электронной почте: 247officedept@gmail.com или поговорите с ним о том, какое приложение + 19893943740. для быстрого ответа, потому что он всегда занят, но у них есть другой профессиональный коллега, работающий с ним, но я рекомендую мистера Ли всем ищу финансовую помощь.

    ОтговорИзтриване

Няма по-голяма награда от това да знаеш, че това, което си направил е било оценено от някого! Отрицателните оценки ми помагат да стана по-добра, а положителните ми дават увереността, че вървя в правилната посока. Благодаря ви, другарчета!

LinkWithin

Може да харесате и нещичко от: