вторник, 21 юни 2011 г.

Варненско...

Момичета, вече съм тъй да се каже на родна земя..

От днес са ме емнали да ми се радват един подир друг роднините, но се шмугвам за малко да потвърдя, че утре ще съм на линия за срещата!
С риск да се превърна в латерна, за пореден път повтарям - Утре 22.06 - сряда, ще чакам който успее да дойде в 18.30 пред Мак Доналдс на Севастопол, а след това ще измислим надявам се къде да се шмугнем на сладки приказки. :) До тук знам, че ще нагушкам - KalySto, Юлето, Дими, Goldie, Lionelsа и ..сигурно пропускам някого..
Нямам връзка единствено с Lionelsa.. ако можеш, моля те напиши ми един GSM на мейла, за да не се разминем...:)

Да Ви подшушна, че съм донесла една част от печатите, които имам и ще ги взема с мен на срещата така че който иска може да си донесе листи и мастило... и нещо за чистене на мастилото. :)

Усмивки от мен и до утреее:)
Ако има още някой присъединяващ се, с удоволствие ще чакам и него!






3 коментара:

  1. Нямам търпение.....И ние пристигаме довечера :))))
    до утре :)))

    ОтговорИзтриване
  2. Уви, след като този уикенд бях във Варна, не бих могла - колкото и да ми се иска, да отскоча отново:) Желая ви една прекрасна, усмихната и емоционална среща!!!

    ОтговорИзтриване
  3. Гери, има проблем и не мога да ти пиша на мейла от тук, нито пък ми го визуализира. Моля те, пиши ми ти на n_petrowa@abv.bg, за да си разменим телефоните. Има вероятност малко да закъснея за срещата. Вече нямам търпение.:-)

    ОтговорИзтриване

Няма по-голяма награда от това да знаеш, че това, което си направил е било оценено от някого! Отрицателните оценки ми помагат да стана по-добра, а положителните ми дават увереността, че вървя в правилната посока. Благодаря ви, другарчета!

LinkWithin

Може да харесате и нещичко от: