вторник, 15 февруари 2011 г.

Мини

Поначало не правя малки проекти. Не, че не ми харесват, напротив! Но желанието ми да сложа колкото се може повече неща върху тях е тотално несъвместимо с малкото място, с което разполагам. :) Обикновено картичките, които Ви показвам са с големина 15 на 15 см. и дори и тези 225 кв. см. понякога са ми недостатъчни, а какво остава за нещо по-малко.
Затова и своеобразното предизвикателство на Тони, се оказа камъчето, което моята каручка успешно прескочи и според мен не се обърна. :)

Вчера така се ентусиазирах от тематиката му, че чела-недопрочела, запретнах ръкави да опитам да направя нещо, което бях виждала преди време и все отлагах да направя именно, защото беше доста дребничко. Едва след като ми остана да добавя едва няколко финални щрихи се върнах на блога и прочетох отново условието,тогава чак забелязах, че пише "картичка".

Е, моето не е картичка, затова и няма да го включа, но въпреки това след всичкото старание няма начин да не Ви го покажа, а и да споделя урока за тази мини книжка.
Тя е с големина 3х3 инча.. или около 7,5х7,5 см. Направих й джобчета, в които пъхнах по една "картичка" с мишок с различни изненади, а на страниците й има по едно малко етикетче където може да се напише пожелание.

Усмихнат и ведър ден, мацки! :)



















12 коментара:

  1. Пу първа да кажа ,че е ЕХААААААААА:)))Днес много красоти виждам:))))Браво Гери страхотна е:)))

    ОтговорИзтриване
  2. Ех, Гери, как само ме разсмя с перипетиите по прочитането-недочитането :)) Но пък колко горда се почувствах, че съм ти дала поне малко вдъхновение за нещо толкова сладко и красиво. Идеята за самия албум и пожеланията в него също е страхотна.
    Но пък си очаквам и картичката за предизвикателството :)))

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотна малка книжка. Много сладурска. Гери и минималистичният стил ти се удава също така добре, както твоят традиционен.
    Каквото и да правиш става много красиво.

    ОтговорИзтриване
  4. Е много е готина тази книжчица, едно малко съкровище :)

    ОтговорИзтриване
  5. Гери, супер сладка книжка!
    Много благодаря за урочето! Тъкмо снощи си мислех за подобна книжка, но в малко по-умален вариант, та се чудех как да направя сгъването. Много на време ми идва. :)

    ОтговорИзтриване
  6. Ехехееее! Суперска книжка, а мишока е очарователен!

    ОтговорИзтриване
  7. Прекрасна е тази малка книжка!

    ОтговорИзтриване
  8. Гери, наистина впечатляващ скок в размера :), но е чудесно книжлето! Много е сладко.

    ОтговорИзтриване
  9. Страхотна миниатюра! Много чар се крие в малките неща! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  10. Разкошна е, и чудесен начин да кажеш повече от едно нещо.

    ОтговорИзтриване
  11. Страхотна миша приказна книжчица!!Браво!

    ОтговорИзтриване

Няма по-голяма награда от това да знаеш, че това, което си направил е било оценено от някого! Отрицателните оценки ми помагат да стана по-добра, а положителните ми дават увереността, че вървя в правилната посока. Благодаря ви, другарчета!

LinkWithin

Може да харесате и нещичко от: