понеделник, 6 септември 2010 г.

And now you can kiss the bride.. :)

Втръсна ли ви вече да виждате това печатче по сватбените картички, които правя?:)
В началото като започнах да си купувам печати много се чудех дали инвестицията ще си струва, защото мен много бързо ми омръзват картинките.. И наистина повечето, които имам съм използвала 2-3 пъти, а пък някои дори никак.. :)Обаче тез човеченца са ми любимци и са едни от малкото, които не ми писва да използвам :)
Напоследък се наложи да направя 2 сватбени картички, едната, от които пригодих за предизвикателството на Елшите тази седмица, а другата е по-обикновена, но пък я правих с много хъс. :)




От една седмица си търсих повод да използвам нещо(тагчето с надписа) от чудните нещица, които ми прати Нана. Наниииии, пак тенк ю, страхотни изненади! :)
Всичко започна преди година, когато на една картичка видях шантаво елфче. Загубих няколко дена в търсене какъв печат е това, за да си го взема.. Разбрах кой е в края на краищата, но го намерих само в Саймън, а вече бяха въвели митата и ддс-тата и беше супер неизгодно да го поръчвам от толкова далече..
В интерес на истината бях позабравила за това, докато преди няколко седмици Нана ме изненада като ми каза, че го е намерила и ми е взела и на мен. :)
Стана ми много, много миличко, че е запомнила нещо толкова отдавна... :)
И ето че, началото на тази седмица в ръцете си държах не само сладурския печат, а и още една купчина изненади! :) И.. страхотното гномче със стърчащи пръстчета, което е ужасен сладур! :)
Разрешавам официално да ми завиждате :) Хи-хи:)

10 коментара:

  1. картичката ти е чудесна!тези младоженци са върхът ,да си призная от дълго време разглеждам да ги търся и аз,но безуспешно..ако ми помогнеш със фирмата ще съм ти благодарна!
    Честито придобивки,страхотни са-Нана е страхотна!

    ОтговорИзтриване
  2. Ади, младоженците са на Lili Of The Valley. :) Ето ти линкче директно към печата:
    http://www.liliofthevalley.co.uk/acatalog/Stamp_-_Wedding_Couple.html

    ОтговорИзтриване
  3. Гери, разбирам те напълно защо не ти омръзват тези сладки младоженци. И аз много ги харесвам и от доста време се каня да си ги поръчам. Картичката ти е страхотна и хич не бих я нарекла "по-обикновена".
    Честити придобивки! :)

    ОтговорИзтриване
  4. Забравих да те питам Lili Of The Valley имат ли доставка до България?

    ОтговорИзтриване
  5. Доставят до България, Маги, без никакъв проблем:)
    Веднъж даже ми се бяха загубили по пощата 6 печата и те ми ги изпратиха наново повторно.. Тъй че са супер коректни :)

    Мерси за хубавите думи:)

    ОтговорИзтриване
  6. Гериии, нямам думи! Най официално ти завиждам и за способностите и за придобивките!!!

    ОтговорИзтриване
  7. Гери, както винаги си сътворила красота! :) Страхотни неща си получила, не се и съмнявам, че ще ги използваш по предназначение! Поздрави!!! Нел

    ОтговорИзтриване
  8. Гери, прелестно красива картичка си направила.
    Завиждам ти и още как, ех тази златна Нана :)

    Изпращам ти много усмивки, Рени :)

    ОтговорИзтриване

Няма по-голяма награда от това да знаеш, че това, което си направил е било оценено от някого! Отрицателните оценки ми помагат да стана по-добра, а положителните ми дават увереността, че вървя в правилната посока. Благодаря ви, другарчета!

LinkWithin

Може да харесате и нещичко от: