събота, 14 август 2010 г.

TSB Guest Designer - Horray! :)

Нещо напоследък правя все картички, които не успявам да публикувам, но днес ще се поправя. :)
Не, че не знаете новината, но тъй като тук в блога не съм се похвалвала - сега смятам да го направя, пъчейки се гордо и вирейки носле колкото се може по-нагоре. :) (хи-хи)
Така де, да си дойдем на думата. Оказа се, че и пепеляшките в cardmaking-a, като мен, в крайна сметка понякога присъстват на кралския бал на крафтърите като истински принцеси. :)

От край време си мечтая да бъда оценена от хора извън граница. И то не за друго, а защото с ресурсите, с които ние тук в България разполагаме, до скоро правенето на картички, които да бъдат равностойни по качества и красота на тези, които правят американки, англичанки и т.н., беше трудно постижимо.

Откакто започнах да се занимавам с това хоби имам кумири, чието ниво наистина ми се е искало да достигна. Да имам също толкова запленяващи идеи и да правя такива спиращи дъха проекти. И през цялото време лека полека се надявах, че започвам да се доближавам поне мъничко до тези, на които се възхищавам. Разбира се, имам още много път да извървя, но това, че ме избраха да съм Гост Дизайнер на The Stamping Bazaar - е една сбъдната мечта за мен и доказателство да старанието ми. Това е най-най-великото нещо, което ми се е случвало откакто картичкоправя и ми се иска да вярвам, че то ще е само началото.

The Stamping Bazaar е съвсем новосъздадена компания за дигитални и гумени печати и съм много въодушевена, че един вид ще съм част от нещо сега започващо. Макар че Марина - художничката на печатите е известна в крафтърските среди, защото нейни печати са произвеждани от други компании, сега тя започва всичко от начало. :)

Още не зная кога точно ще ме потърсят, за да направя някоя картичка - вдъхновение, но от сега нямам търпение. :) Дано да е по-скоро.. :)
А до тогава - да ви покажа картичката, която направих буквално на един дъх, веднага, щом намерих време. Ангелчето е дигитален печат от The Stamping Bazaar.



I have great news to share with all of you, guys! :)
I've been chosen to be a Guest Designer for The Stamping Bazaar and I can't believe that they gave me this great opportunity! I'm so happy and so excited about this all! I'm so honored to be among all these super talented ladies and can't wait to come my turn to inspire all crafty people that are in love with Marina's drawings, just like me! :)

From the first time I saw this little angel I wanted to make a card, but didn't have enough time these days. So I finally sat down today and got it all together. :) You must certainly go and see what other cute images they have at the TSB, I promise you that you'll be delighted! :)


8 коментара:

  1. Страхотна е, Гери! Поздравления за постижението- можеш само да се гордееш със себе си, че си постигнала една от мечтите си! Пожелавам ти да ги докоснеш всичките! Целувки !

    ОтговорИзтриване
  2. Честито и от мен!Колко прекрасно е да постигаш мечтите си докато твориш, при това с удоволствие!
    Картичката ти е страхотна! Възхищавам се на умението ти да съчетаваш различни материали. А резултата е невероятен.

    ОтговорИзтриване
  3. Гери, още един път честито.
    Ти заслужаваш напълно мястото и аз много се гордея с теб :)
    Картичката ти е прелестно хубавка.
    Ангелчето е приказно сладко.

    ОтговорИзтриване
  4. Поздравления, Гери! Прекрасно е, когато една мечта се сбъдне! Желая ти хубавите мигове да не свършват и да имаш още по-големи успехи за напред!
    А картичката е страхотна! Решила си я в чудесна цветова комбинация :).

    ОтговорИзтриване
  5. Гери,моите поздравления!Много ,много се радвам за теб!Твоята работа е страхотна и изключителна!Пожелавам ти сбъдване на всичките ти мечти!

    ОтговорИзтриване
  6. Поздравления,Гери!Много успехи занапред!
    А картичката е много сладка.Страхотни цветове.Много ми харесва и как си оцветила косичката на детенцето,изглежда мека и пухкава:))

    ОтговорИзтриване
  7. Поздравления, Гери! Стисках ти палци, да знаеш :D. Много се радвам на ентусиазма ти, звучиш истински развълнувана :).

    ОтговорИзтриване
  8. Поздравления,Гери! Съвсем си е заслужено признанието! Успехи и усмивки!

    ОтговорИзтриване

Няма по-голяма награда от това да знаеш, че това, което си направил е било оценено от някого! Отрицателните оценки ми помагат да стана по-добра, а положителните ми дават увереността, че вървя в правилната посока. Благодаря ви, другарчета!

LinkWithin

Може да харесате и нещичко от: