събота, 22 май 2010 г.

Имало едно време..

Днес една публикация на Нети ме върна във времето, когато се омъжвах аз. Въпреки, че скоро ще стане година от тогава все още много се вълнувам от чуждите приготовления за сватбения ден и винаги ми е интересно да разглеждам различни идеи, концепции и всякакви неща свързани с този приказен ден. :)

И тъй като сега Нети е на вълна Покани, реших да Ви покажа и моите, които правих преди изобщо да съм се захващала с Cardmaking. Концепцията и идеята я измисляхме с Милото, защото искахме да са уникални, забавни и запомнящи се. Формата на Книжка-Акордеон беше моя идея, той пък се занимаваше с обработката на картинките, а след това заедно измисляхме текста. :) На фона на нещата, които правя сега - навярно ще изглеждат доста постнички, но мисля, че ако се омъжвах сега - щях да ги направя по същия начин само че с малко повечко декорация. Тогава просто нямаше матрЯл за това. :)

Предварително се извинявам за неугледните снимки, защото са правени преди година при това през пръсти, а не запазихме покана, която да мога да снимам сега...





Тъй като трудно ще видите страничките, ето ги и самите картинки заедно с текста:









15 коментара:

  1. Герии, прекрасна е! Личи си, че със съпругът ти сте страхотен тандем. И честно казано, не съм сигурна дали картичката въобще има нужда от повече декорация - много , много ми харесва и така :).

    ОтговорИзтриване
  2. Супер е:)Много ми харесва цялата концепция:)Да ти кажа ако имах такива покани и аз не бих ги сменила за нищо:)Браво много оригинални:)))

    ОтговорИзтриване
  3. Супер идейна покана, текст, картинки...........
    Не бих я заменила и аз, ако е била моя покана за сватба!
    Много оригинално и със сигурност е оставила незаличим спомен на гостите!

    ОтговорИзтриване
  4. страхотна е ,супер супер..

    ОтговорИзтриване
  5. Гери, чудесни са. Много весели и слънчеви, точно като за вас.

    ОтговорИзтриване
  6. Идеята е невероятна! Пожелавам ви дълги, дълги години да сте заедно и да не спирате да творите!!

    ОтговорИзтриване
  7. Много ме усмихна :-)
    Пожелавам ти любовта все да е около и в теб :-))

    ОтговорИзтриване
  8. И аз като Нети да кажа- това им е достатъчно, не им трябват допълнителни декорации :). Страхотни са!

    ОтговорИзтриване
  9. Гери, много оригинална и уникална покана! Ако аз я бях получила, никога нямаше да бъде забутана някъде из между рафтовете, а щеше да бъде на видно място! Уникална покана! Ама и вие и двамата сте накак си уникална двойка....така както те слушам!

    ОтговорИзтриване
  10. Гери, страхотни са, и наистина - запомнящи се!Пожелавам ви любовта, с която се ги правили да се разгаря все повече с всяки изминал ден!

    ОтговорИзтриване
  11. Гери, страхотни покани, браво и на двама ви :)
    Много ми харесват, страшно сладки са :)

    ОтговорИзтриване
  12. Наистина поканата ви е изключително оригинална и много забавна! Явно картичкоправенето просто си ти е в кръвта.
    Желая ви със супругът ти винаги да сте така единни, идейни и изобретателни!

    ОтговорИзтриване
  13. хааа, колко интересно и забавно!

    ОтговорИзтриване
  14. Момичета, много се радвам, че ви хареса! :) Дано всичките ви пожелания се сбъднат!
    Искам и на всяка една от вас да пожелая всеки ден да се чувства щастлива, глезена и обичана жена!:)
    Много гуш!

    ОтговорИзтриване

Няма по-голяма награда от това да знаеш, че това, което си направил е било оценено от някого! Отрицателните оценки ми помагат да стана по-добра, а положителните ми дават увереността, че вървя в правилната посока. Благодаря ви, другарчета!

LinkWithin

Може да харесате и нещичко от: