неделя, 7 февруари 2010 г.

Black and White Again

8 коментара:

  1. Комбинацията от бяло и черно ти се отдава, сполучлива се е получила. Браво!

    ОтговорИзтриване
  2. Много красива и елегантна се е получила картичката.
    Черно и бяло за мен си е трудна комбинация, но при теб се получава чудесно.

    ОтговорИзтриване
  3. Гери, наистина май си в черно-бял период ;) Не излизай от него преди да направиш поне десетина картиачки - страхотни се получават. А картинката оцветявала ли си я? Да не се сдоби и ти с Копици без да съм разбрала? Много добра работа! Удоволствие за окото.

    ОтговорИзтриване
  4. Е, направо е чудесна тази. Сега ме караш още повече да се изнервям, че не ми пристигнаха печатите в събота. Може би днес....
    Да не се отклонявам - Страхотна е!

    ОтговорИзтриване
  5. New_art_mama, оцветявала съм я с обикновени акварелни моливи:) Просто този път май ми се получи хихихи.. :)

    Момичета, за мен е радост, щом и за вас е радост това, което виждате тук! :)

    ОтговорИзтриване
  6. В последно време виждам все повече картички черно и бяло! Толкова ми се е забила тази комбинация в главата, че днес си купих цял албум такива хартии ;-))) Сега като гледам и твоето страхотно изпълнение и ми идва да ги метна всичките надведнъж! ;-))))
    Страхотна е!

    ОтговорИзтриване
  7. Тая мацка е направо като излязла от Boogie wonderland :). Страхотна е!

    ОтговорИзтриване

Няма по-голяма награда от това да знаеш, че това, което си направил е било оценено от някого! Отрицателните оценки ми помагат да стана по-добра, а положителните ми дават увереността, че вървя в правилната посока. Благодаря ви, другарчета!

LinkWithin

Може да харесате и нещичко от: