петък, 30 октомври 2009 г.

Пингвинчета

Днес ужасно много се впечатлих от една картичка, която Иволина показа в нейния блог.
За първи път виждах такава и не можах да устоя на желанието веднага да седна да я пробвам. Малко ми беше трудно да уцеля пропорциите без шаблон и инструкции за направа, но в крайна сметка успях. :)






А ето тук в крайна сметка намерих и правилните размери за нещичкото... Може някому да бъдат полезни, а пък и аз няма да режа на сляпо следващия път, когато ми хрумне да правя отново такава картичка. Юпииии! :)

1 коментар:

Няма по-голяма награда от това да знаеш, че това, което си направил е било оценено от някого! Отрицателните оценки ми помагат да стана по-добра, а положителните ми дават увереността, че вървя в правилната посока. Благодаря ви, другарчета!

LinkWithin

Може да харесате и нещичко от: