четвъртък, 17 февруари 2011 г.

Чернокожо

Винаги всичките ми момиченца и момченца са били с бяла кожа, но от известно време ми се искаше да направя някое чернокожо. Беше ми доста трудно, защото исках да не стане съвсем тъмно, но в крайна сметка резултатът се оказа доста удовлетворяващ. И понеже след толкова оцветяване, тази феичка трябваше да види бял свят, си казах, че така и така съм почнала да експериментирам, реших картичката да е в синьо и оранжево - комбинация, която до сега не съм изпробавала. :)



10 коментара:

  1. Ехааааааа :) Суперско е негърчето:)

    ОтговорИзтриване
  2. Чудна е. Момиченцето е толкова красиво, а цветовата комбинация - просто чудесна. Една от любимите ми.

    ОтговорИзтриване
  3. Тази комбинация много я харесвам! И чудесно си върви с феичката ;).

    ОтговорИзтриване
  4. Гери мила оцветила си я супер тая феичка:)))))Станала е една много симпатична мулатка:)))))))Комбинацията от точно тези цветове сигурно никога не би ми хрумнала ама е чудна:)))Бравос:)))

    ОтговорИзтриване
  5. Много е сладко това свенливо мулатче.
    А цветовата комбинация истински свежа, а панделкаааатааа- преплетена съвършено!

    ОтговорИзтриване
  6. станала е чудна картичка както винаги,много ме впечатли панделката ...така страхотно си е направила

    ОтговорИзтриване
  7. С тази буйна растителност на главичката...., то си е истинско негърче или мулатче! Невероятно е! Идеята ти е превъзходно сътворена!

    ОтговорИзтриване
  8. Гери, супер комбинация на цветове!Толкова свежа, лятна и приятна! :)Феичката е супер и си я оцветила страхотно.

    ОтговорИзтриване
  9. Много свежа картичка- разкошни цветове! Аз май за първи път виждам фея- мулатка, ама е много готина!

    ОтговорИзтриване
  10. Hello lil fairy,your colouring is gorgeous,i love your fairy with brown skin ,why not! Fairys are international.Your cards are amazing !
    Hugs Artesania

    ОтговорИзтриване

Няма по-голяма награда от това да знаеш, че това, което си направил е било оценено от някого! Отрицателните оценки ми помагат да стана по-добра, а положителните ми дават увереността, че вървя в правилната посока. Благодаря ви, другарчета!

LinkWithin

Може да харесате и нещичко от: