събота, 22 май 2010 г.

Shopping Mania

Имало едено време едно мече и.. приказката свърши вече.. :)
И мойта работа такава - от мерак да сложа тази Мечонка на картичката - в крайна сметка не се получи нещо невиждано, обаче пък твърдо съм решила да хвана последния влак при Картичкофуриите.
А пък хубавото е, че направих картичката даже по скеч и ще я включа и в Cute Card Thursday.

This will be a short one. Today is my last chance to take part in Cards Addicted Challenge where the theme is Shopping Mania, and as I needed a sketch I picked this week's Cute Card Thursday Challenge.

And here is my card.:)

7 коментара:

  1. много е сладурско това мече и картичката е бонбончее

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотно сладурско карте, Гери! А виждам и райенца .. просто прелест! Слънчево, слънчево! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Много е сладка. Мечето е страхотно.
    Гери, винаги ме смайваш как успяваш да комбинираш хартии, които в моите очи изглеждат несъвместими, и да получаваш нещо толкова красиво от тях.

    ОтговорИзтриване
  4. Да, това с хартиите и за мен е мистерия :), но пък винаги съм възхитена от комбинациите ти. Този път картичката се е получила много слънчева, а печатчето е много сладурско.

    ОтговорИзтриване
  5. Гери, много сладко, а пък цветовото съчетание ми допадна най-много! Чудесен мечо!

    ОтговорИзтриване
  6. Прелестна картичка, чудесни свежи цветове :)

    ОтговорИзтриване
  7. Gorgeous card, love the sweet image and the sunny colours.
    luv
    Debby

    ОтговорИзтриване

Няма по-голяма награда от това да знаеш, че това, което си направил е било оценено от някого! Отрицателните оценки ми помагат да стана по-добра, а положителните ми дават увереността, че вървя в правилната посока. Благодаря ви, другарчета!

LinkWithin

Може да харесате и нещичко от: