четвъртък, 20 май 2010 г.

Малка Спретната Къщурка..

На английски има един израз - "Everything Happens for a Reason.", което по нашему ще рече, че "Няма нищо случайно." И това, което ще ви разкажа сега е много забавно потвърждение на този израз.

Всичко започна в мига, в който Рали ми каза на каква тема трябва да сътворим вдъхновяващи картички за следващото Предизвикателство на Двете Елши.
То е вече факт, а темата е Дом.

Дълго мислих какво да направя. Дали да е хартиена къща, или картичка или пък нещо не-хартиено. И изневиделица се сетих, че преди време бях много силно впечатлена от едни картички на Chiges. Дори не зная как се нарича точно тази техника, но ми се стори толкова трудно и предизвикателно, че се бях зарекла някой ден да опитам и аз.
Разбира се моят опит, както сами ще видите, е с далеч по-елементарна реализация, че се чудя дали да се оплаквам колко трудно ми е било да го сгъна след като го нарязах. Със сигурност има върху какво да поработя и именно заради това още повече се възхитих на майсторлъка на Теди.







До тук вероятно не намирате абсолютно нищо общо с началната фраза в моя пост. Напълно разбираемо! Но ей сега ще ви светне каква е връзката между двете неща.

Вчера отидох до пощата да си взема "нещо", за което бях получила известие преди няколко дена. Тъй като нямах идея от кого е и какво е - надничах любопитно над гишето докато служителката записваше подробностите в някаква опърпана тетрадка. На първо четене почеркът не ми беше познат. Но второто, което мернах беше града - Тутракан. :)

Сигурно вече за никой не е тайна кой беше изпращача.. Мда, точно така! Chiges! Така се улисах да гледам какво ми е пратила, че се усетих едва 5 минути след като излязох от пощата, че трябваше да платя и парното и се наложи да се връщам. :)

За да не бъда егоист, ще споделя с вас приказната картичка, която Теди ми изпрати за именния ден! Не е ли очарователна, а? :))) Много ти благодаря още веднъж, мила!

6 коментара:

  1. Първо да кажа, че картичката ти е приказна, много е сладка и хубавка :)
    И нямам никакви забележки към нея :)
    А картичката от Теди е много сладурска, много добре те е изненадала :)

    ОтговорИзтриване
  2. Картичката е страхотна! Колко сладко стои тази къщичка-ягодка отпред. Екстра си си я изрязала, стои много ефектно!
    И картичките на Chiges са невероятни!:)

    ОтговорИзтриване
  3. Върешната ти част на картичката е страхотна, мисля, че си се справила чудесно. А червеното и бялото е прекрасен избор, и като че ли най-удачното за теб и твоят темперамент(или поне според моето усещане, въпреки че впечатленията ми са само виртуални)
    а за картичката на ЧИгес, сега разбирам коя е тази мила овчица, за която тя спомена. Очарователна е!

    ОтговорИзтриване
  4. Да, няма нищо случайно :D.
    Ягодовата картичка е невероятно сладка, Гери. Очаквам да се покаже някой ягодов червей на прозореца :). Поп- ъп къщичката ти с тази сладка оградка също е много хубава :). Голям кеф е да видиш накрая как се оформя нещо, нали?
    Много ми е приятно, че успях с нещо да те зарадвам :).

    ОтговорИзтриване
  5. Супер ти се е получило изрязването,като за първи път.Аз все не се престрашявам да пробвам тези pop-up картички, имам усещането,че ще орежа всичко:) А малката оградка е жестока, много ме радва!

    ОтговорИзтриване
  6. Гери много многоооооо е хубава тази картичка

    ОтговорИзтриване

Няма по-голяма награда от това да знаеш, че това, което си направил е било оценено от някого! Отрицателните оценки ми помагат да стана по-добра, а положителните ми дават увереността, че вървя в правилната посока. Благодаря ви, другарчета!

LinkWithin

Може да харесате и нещичко от: