четвъртък, 25 февруари 2010 г.

It's a Boy! или Добрината е като бумеранг.. :)

Тази вечер съм заредена с толкова много усмивки, че погледната отстрани вероятно изглеждам доста идиотски, постоянно ухилена. Ама днес беше един от дните, когато се появява някой съвсем ненадейно и те омагьосва с желанието си да се отблагодари за нещо простичко, което си направил за него. Запознах се с една много симпатична Мила, която искаше да зарадва своя бременна приятелка, очакваща момченце. А специалните приятелки заслужават специални картички и нямаше как да не ми стане приятно, че тя ми се довери да извълшебствам картичката за бъдещото бебе. В замяна исках просто искрена усмивка, но тя освен нея ми подари и нещо много ценно за човек с хоби като моето.. А именно 12 ножички за декоративно рязане, всичките различни. :) не зная дали тя ще надникне отново тук, но искам да й кажа отново Благодаря, за това, че отново ми напомни, че добрините се връщат многократно. :)

А това е картичката, която направих за новия бебок:

5 коментара:

  1. И на мен ми стана много радостно и усмихнато като прочетох :).
    Много е хубава и бебешка, Гери. Със сигурност ще зарадва някого :).

    ОтговорИзтриване
  2. addii- много красива картичка-страхотна,статията също много ми хареса и ще ми е полезна

    ОтговорИзтриване
  3. Много красиво, личи си, че е изработено с голям мерак и умения! Както всичко, разбира се, което съ видяла от теб! Възхищавам ти се, на теб като човек и уменията ти! ти си един от моите учители и вдъхновители!

    ОтговорИзтриване
  4. Oooo this is gorgeous! Love that image and you're colouring is fab! That ribbon is so pretty, love that tag! Hope you're enjoying your wkend. Hugs, Rowena

    ОтговорИзтриване

Няма по-голяма награда от това да знаеш, че това, което си направил е било оценено от някого! Отрицателните оценки ми помагат да стана по-добра, а положителните ми дават увереността, че вървя в правилната посока. Благодаря ви, другарчета!

LinkWithin

Може да харесате и нещичко от: