четвъртък, 9 април 2020 г.

Цветно зелено


Ами така е то, 5 години по-късно, добре, че дойде извънредното положение, че да изтупам праха от блога и да се позабавлявам, участвайки в предизвикателства като в доборото старо време. 


Истината е, че до ден днешен Мо е една от любимите ми художници на дигитални печати и това едва ли ще се промени. Радвам се, че и Мо не се е променила и не спира да рисува и  радва много крафтъри като мен. 

Тази девойка я имам от много време, но досущ като много други мои притежания, така и не бях правила картичка с нея. Затова пък новото Предизвикателство №290 Spring with Mo image ме вдъхнови и ето какво сътворих.






6 коментара:

  1. Гери, радвам се, че правиш пролетно почистване на местенцето си! Биеш ме по време на отсъствие, но се радвам, че се завръщаш и тук.
    Картичката носи много свежест и настроение и е прекрасна.

    ОтговорИзтриване
  2. Добре завърнала се, Гери!
    Радвам се, че макар и след толкова време, не си загубила своето моджо. Прекрасна и цветна картичка!

    ОтговорИзтриване
  3. love this card thanks for playing along with us at Mo's this time good luck

    ОтговорИзтриване
  4. I love this image. You have coloured her beautifully and that bouquet of spring flowers is beautiful. Thank you for playing along with Mo's Challenge this month!

    ОтговорИзтриване
  5. Приветствую всех на этом блог-форуме, я хочу рассказать вам о финансовом прорыве, который мистер Ли предлагает мне пережить, когда я голодал вместе со своим бизнесом и семьей во время пандемии covid19. Я наткнулся на мистера Ли в блоге, кто-то порекомендовал его всем, кто ищет ссуду, я был так взволнован, и у меня тоже появилась мотивация находиться в таком положении финансовой свободы, поскольку моя семья голодала, я связался с мистером Ли по поводу того, какое приложение я сказал ему история моей жизни о финансовом положении он присылает мне форму заявки, чтобы заполнить мои данные, что я и сделал после того, как он отправил мне кредитный договор, затем я отправил его своему юристу, чтобы он посмотрел и посоветовал мне, как это сделать, затем после Я подписал кредитный договор после того, как мой кредит был одобрен через несколько часов после того, как банк связался со мной для перевода средств и сборов, которые мне нужно снять на стойке банка Я снял расходы, которые я получил свой кредит на следующий день, когда я снял банковские сборы, поэтому Было действительно приятно работать с мистером Ли, и я очень благодарен ему за помощь, которую он мне оказал, которая действительно помогла моей семье от голода. свяжитесь с мистером Ли по электронной почте: 247officedept@gmail.com или поговорите с ним о том, какое приложение + 19893943740. для быстрого ответа, потому что он всегда занят, но у них есть другой профессиональный коллега, работающий с ним, но я рекомендую мистера Ли всем ищу финансовую помощь.

    ОтговорИзтриване

Няма по-голяма награда от това да знаеш, че това, което си направил е било оценено от някого! Отрицателните оценки ми помагат да стана по-добра, а положителните ми дават увереността, че вървя в правилната посока. Благодаря ви, другарчета!

LinkWithin

Може да харесате и нещичко от: