сряда, 5 декември 2012 г.

(: Мишо Мишев :)

На вашето внимание - представям - Мишо Мишев - Крадецът на много крафтърски сърца. :)
Дори съм почти убедена, че току що открадна още няколко. :)
Мисля, че Мишо се заформя като моята коледна любов  от пръв поглед и въобще не мЪ е срам да си го призная.
При мен има няколко неща, които действат като афродизиак на вдъхновението ми:
Нови материали, нови картинки, набелязан получател и конкретен скеч. :) Простичко обаче винаги безотказно.







Материалченца :


За малко да публикувам без да съм си казала в кои предизвикателства ще го включа:

9 коментара:

  1. ЪхЪ, при такъв мъж, как да не ти се разтреперят краката....
    Прекрасна е!!

    ОтговорИзтриване
  2. Ох,и аз много го харесах Мишо,ама му устоях на чара :))),че толкоз коледни съм ги събрала,а дори е мога да ги вкарам всички в картички :)А картичката е много сладурска :)
    Баш ми е драго,Гери,че се завърна!Много ми липсваше да знаеш!

    ОтговорИзтриване
  3. Ноу Убав - да да. Моят вече замина по предназначение...и се надявам да пристигне, че миналогодишната я затриха нейде по пощите...

    ОтговорИзтриване
  4. Много е сладък Мишо Мишев!Картичката е много весела!

    ОтговорИзтриване
  5. Such an adorable card... I love your little snowflake embellishments! Thanks so much for joining us at Fussy and Fancy.
    Alison x

    ОтговорИзтриване
  6. Ау, страхотен е този Мишо Мишев :). Определено вече и аз въздишам по него :).

    ОтговорИзтриване
  7. Such a darling image!! Great design! Thanks for sharing your creation with us over at Fussy and Fancy Fridays ! Hope you will join us again!! Smiles and Hugs - *Vicki* ~ DT member

    ОтговорИзтриване
  8. Чуден мишок е излязъл изпод копиците ти! Наистина грабна и моето сърце!

    ОтговорИзтриване

Няма по-голяма награда от това да знаеш, че това, което си направил е било оценено от някого! Отрицателните оценки ми помагат да стана по-добра, а положителните ми дават увереността, че вървя в правилната посока. Благодаря ви, другарчета!

LinkWithin

Може да харесате и нещичко от: