сряда, 7 март 2012 г.

Зелено и...

Ех, почти мина 1/3 от месец Март пък аз още не съм се отчела с ни една мартенска публикация. Натворих доста мартенички ама нито една не снимах.. Пък и сега нали е навечерието на нежния женски празник затова тематично ще Ви покажа една катичка с огрооомен букет, която стана притежание на моя колежка, която имаше рожден ден днес. 



Второто нещичко вече сте го виждали. По мър-мяуски решихме този месец да Ви изненадваме с Мъжка тема и това е моето момчешко календарче. :) 


Много съм несловоохотлива по това време на деня, не за друго, а защото съм наистина гроги. 

Но пък на финала искам да Ви пожелая утрешния ден да бъде много цветен, щастлив и да сте обсипани с цветя и внимание и нека това да не е само тогава, а Винаги! 

15 коментара:

  1. Наистина е много слънчева и усмихваща тази картичка!

    ОтговорИзтриване
  2. Честит празник, Гери ! И картичката и календарчето са усмихващи, като теб :)

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесна пролетна и слънчева..

    ОтговорИзтриване
  4. Гери, честит празник! А с тази картичка не само усмихна деня ми, но го направи мнооооооого, много слънчев и приятен! Внесе не само свежест, но и добро настроение! Стана ми по-добре. И календарчето е много готино!

    ОтговорИзтриване
  5. Честит празник и на теб, Гери! Бъзи здрава и все така вдъхновяваща ни с красиви идеи и проекти!
    Картичката ти е прекрасна...и жълтото цвете, което предполагам е ръчна изработка ...и хартията на точки....какво да говорим за малкото точкено копче по средата на панделката... направо разкош! Поздрави и усмивки от мен!

    ОтговорИзтриване
  6. Честит празник! Страхотно сладка и слънчева картичка.
    И календарчето е много интересно и весело.

    ОтговорИзтриване
  7. Честит празник и на теб, Гери! Бъди щастлива и много обичана!Много свежест има пак при теб.:)

    ОтговорИзтриване
  8. Честит празник Гери!
    Картичката е толкова свежа и красива,много ме грабна тази комбинация от цветове,много ,много красива картичка!

    ОтговорИзтриване
  9. Честит празник, Гери! Остани си все така зареждаща и усмихваща! Благодаря за насладата от тази слънчева картичка!

    ОтговорИзтриване
  10. Честит празник,Гери!
    Страхотна усмивка ми подари с този жълто-зелено-свеж котарак!И Хенри ти се е получил прекрасно! Поздрави от мен!

    ОтговорИзтриване
  11. Честит празник, Гери! Много слънчева рожденденска картикча! Много ми стана весело докато я гледах!

    ОтговорИзтриване
  12. Честит празник!
    Отново радваш сетивата ни с твоите красоти :-)

    ОтговорИзтриване
  13. Чудна картичка наистина :))) Чак завиждам на притежателката ;)))

    ОтговорИзтриване
  14. Честит празник на огрооооомна патерица ...просто пропускам много напоследък, много! Картичката няма как да подмина - това просто са моите цветове...Чудна е !
    Силно ГУШ и много усмивки!

    ОтговорИзтриване

Няма по-голяма награда от това да знаеш, че това, което си направил е било оценено от някого! Отрицателните оценки ми помагат да стана по-добра, а положителните ми дават увереността, че вървя в правилната посока. Благодаря ви, другарчета!

LinkWithin

Може да харесате и нещичко от: