четвъртък, 5 януари 2012 г.

My Favorite Top 11 for 2011

Да Ви кажа, не обичам много равносметките. Най-вече защото те се появяват след като нещо е приключило, за да се даде път на новото. Но истината е, че си имам отделни папки на компютъра, където си събирам картичките за всяка година и обичам от време на време да се връщам в различните години и да си спомням какво съм правила. :) 

В случая се заразих от публикациите на няколко момичета с любимите им картички през 2011 и аз "Барабар Гери с крафтърките" реших, че идеята е много яка и ... Ей ги на - 

Моят личен Топ 11 за 2011.


Картичката за РД-то на Злати.
А тази беше за РД-то на Жоро - половинката на Злати.



Двете правят едно цяло и все още държат първенството за най-оригиналната лично моя идея в цялото ми творчество. :)


Тази си я харесвам много, защото е изчистена, синя и я прави в момент на вдъхновение. :)





Хартиите, които използвах за тази пък - ги имам от самото начало на картичко-кариерата ми. На Basic Gray са и отдавна са спряни от производство и много ми се свидят поначало, но тук не устоях на желанието да сложа именно тях.





Тази картичка е притежание на Кали. Посветих я на нея, защото тя много обича да ползва хартиени дантелки в своите картички и по този начин вдъхнови и мен.




Тази е правена по скеч на Sketch Saturday мисля, но всъщност тогава точно си бях взела тази Прасковка на Мо и си търсех повод да я използвам.




Тази е един от личните ми рекордьори по брой цветни хартии. В нея са точно 5 различни десена.



Тази е за мама. :)


Тази също правих с много желание. Хартиите отново са на Basic Gray и отново отдавна ги няма на пазара, а идеята с пеперудката в кафеза си е мое хрумване, макар да съм сигурна, че и някой друг се е сетил ама ми харесва да си го казвам.


Цветята тук са лично мое производство. Държа да го отбележа, защото аз поначало съм мързеливичка и ползвам предимно готови елементи. :) Направени са от канава или канаваца (не съм сигурна кое е правилното) Горната част е от по-тънка, затова се получи този рошав ефект, а долната е от по-плътна канава.



Любимите ми гушнати пингвини.


И на финала - най-трудно избираната последна картичка от Топ-а. :)


That's all folks! :) I decided to make Top 11 cards for 2011, although I wanted to make Top 211 :) It's always so difficult to choose only several cards when you make every single one with love. 
This post is inspired by Debby's Challenge and I had a lot of fun looking back and seeing what cards I've made the previous year.

9 коментара:

  1. Нямам думи... Фантастични са!

    ОтговорИзтриване
  2. И аз намирам идеята за страхотна, ама още не мога да се накарам да си подредя собствен топ няколко.
    Твоите са страхотни!

    ОтговорИзтриване
  3. Според мен правилното е "канава" :) Всички са много сладурести и красиви, Гери, дано хората на които си ги подарявала да са били много трогнати :)))

    ОтговорИзтриване
  4. Прекрасни са! Мисля, че и още десеттина могат да им правят достойна компания!Поздрави от мен!

    ОтговорИзтриване
  5. Oh what a stunning collection.
    Thanks for joining My Favourite Cards.
    luv
    Debby

    ОтговорИзтриване
  6. Уникални...нямам думи просто! :)

    ОтговорИзтриване
  7. Гери, всяка е прекрасна, но всички са обединени от един твой си Гери- стил, който започвам да разпознавам. И аз мисля,че още доста можеш да добавиш към тези..Гуш!

    ОтговорИзтриване
  8. Много са яки всичките картички! Ама всичките!!!

    ОтговорИзтриване

Няма по-голяма награда от това да знаеш, че това, което си направил е било оценено от някого! Отрицателните оценки ми помагат да стана по-добра, а положителните ми дават увереността, че вървя в правилната посока. Благодаря ви, другарчета!

LinkWithin

Може да харесате и нещичко от: