сряда, 8 септември 2010 г.

Little Sweet Damon

Днес вече мога да Ви покажа тази картичка, която правих преди няколко седмици, защото пристигна благополучно при получателя си. :)

Съвсем случайно се запознах с един симпатяга от Америка и постепенно, започвайки да го опознавам, ми се прииска да направя картичка за него. Преди няколко месеца той е загубил кучето, което много е обичал. 9 години са се борили с рака и накрая вече изходът е бил един.. Усещам го колко много скърби за него и винаги, когато го налегне това настроение се опитвам да го развеселя.

От 2 месеца той има нов приятел, кученце същата порода, който е страхотен чаровник и се казва Деймън. Затова и направих картичката с тази картинка.. и с пожеланието Ангелчето да закриля новия му приятел и да не му се случва нищо лошо. :) Сложих няколко кучешки лакомства в кутийката, а също и разни глезотийки за коте, защото има и котарак - Мр.Грей :) и отпътуваха за далечна Америка. ;)






А ето го и "виновника" за моето вдъхновение. Очарователен е, нали?:)

6 коментара:

  1. Много сладурска :) и е толкова хубаво че си зарадвала приятел в такъв момент

    ОтговорИзтриване
  2. Олееее, малкия е страхотен. Пу пу пу, а картичката е страхотна и много ми харесват къриците на ангелчето :-)

    ОтговорИзтриване
  3. Ех, сега хем ми стана хубаво, защото и моят последен пост беше "американски", хем се натъжих, защото точно днес разбрах, че любимото ми котенце в къщи днес си е отишло от света... Дано има котешки и кучешки рай, не е за вярване колко много се привързва човек към една животинка...

    ОтговорИзтриване
  4. Гери мила това детенце е уникално сладичко,а картичката е станала страхотна:)))))А като гледам този сладур на последната снимка направо ми иде и аз да си взема кученце:)))И без това малчуганката все върви и повтаря ,че искала куче:))))

    ОтговорИзтриване
  5. Прекрасна е, Гери, и правена за такъв мил повод!

    ОтговорИзтриване

Няма по-голяма награда от това да знаеш, че това, което си направил е било оценено от някого! Отрицателните оценки ми помагат да стана по-добра, а положителните ми дават увереността, че вървя в правилната посока. Благодаря ви, другарчета!

LinkWithin

Може да харесате и нещичко от: