четвъртък, 1 юли 2010 г.

Darn It!

Нов четвъртък - ново предизвикателство! :)

Нещо напоследък не се заседявам много да правя картички, а двете, които все пак успях да реализирам бяха все "тайни" и нямаше как да ги покажа по-рано. :)
Затова ето и първата, която е за Предизвикателството на Двете Елши на тема Мозайка, зададено от Светлето.

Щом разбрах, че темата е такава, изведнъж в съзнанието ми изникна мисълта за patchwork - сиреч нещо съшито от парченца плат и воала! :) Искаше ми се да дръпна и по няколко шева на квадратчетата, но тъй като са дребни, а пък аз - лоша шивачка, реших да не ги закачам с надеждата, че въпреки всичко публиката ще схване идеята. ;)

10 коментара:

  1. Публиката е очарована. Много ми харесват цветовете, които си използвала и как си ги съчетала.

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотна идея, Гери! А цветовете са наистина прекрасни!

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотни цветове и изработка! Гери, много добре се е получила, поддържам мнението на останалите!

    ОтговорИзтриване
  4. Публиката ръкопляска на твоето творение.
    Гери, страхотна картичка си направила :)

    ОтговорИзтриване
  5. Храбрия ти шивач е очарователен, Гери :D. На мен също много ми харесват цветовете и изобщо цялостния вид на картичката! Умееш ги тези неща, ей :).

    ОтговорИзтриване
  6. Гери,ти може и да не си добра шивачка,ама твоя човек от картичката,гледай какво прави...майстор:)
    Много ми харесва идеята ти-тип patchwork и се е получило с тези квадратчета.Супер цветове!
    Поздрави:-)

    ОтговорИзтриване
  7. Много хубавка е станала - зеленичка и шантава!

    ОтговорИзтриване

Няма по-голяма награда от това да знаеш, че това, което си направил е било оценено от някого! Отрицателните оценки ми помагат да стана по-добра, а положителните ми дават увереността, че вървя в правилната посока. Благодаря ви, другарчета!

LinkWithin

Може да харесате и нещичко от: